A víziközmű-szolgáltató megkéri a felhasználóit, hogy a tömeges megbetegedést okozó járvány megelőzése érdekében a személyes megjelenés helyett telefonon, írásban vagy az ALFÖLDVÍZ Zrt. honlapján elérhető ügyintézési lehetőségek valamelyikén vegyék fel a társasággal a kapcsolatot – olvasható a közműszolgáltató szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében.
A fogyasztóik az ügyintézésekkel kapcsolatban a társaság weboldalán, a www.alfoldviz.hu-n az ügyfélszolgálat menüpontban is tájékozódhatnak, illetve a felhasználó változás bejelentésről bővebb információt szintén a honlapra kattintva érhetnek el
Amennyiben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok elektronikus formátumban történő eljuttatása nem lehetséges, úgy azok elhelyezésére a divízióközpontok (Békéscsaba, Szabolcs u. 36, Orosháza, Fürdő u. 1, Gyomaendrőd, Fő u. 83.) bejáratánál található, „ALFÖLDVÍZ Zrt. Dokumentumok” felirattal ellátott gyűjtőládában van lehetőség. A gyűjtőládát naponta ürítésre kerül, a beérkezett dokumentumok feldolgozása folyamatos.
A mellékvízmérők időszakos cseréjének végzése, valamint a bekötési és mellékvízmérők leolvasása átmenetileg szintén szünetel, melyről bővebb tájékoztatást a felhasználók az elkövetkezendő időszakban kapnak.
A díjtartozás miatti korlátozások felfüggesztésre kerültek.
Telefonos elérhetőségek:
Ügyfélszolgálat: 06/80/922-334
Hibabejelentés: 06/80/922-333
E-mail-es elérhetőségek:
ugyfel@alfoldviz.hu
muszakihiba@alfoldviz.hu
Postai elérhetőség:
5600 Békéscsaba, Dobozi út 5.