Ütemezi az ügyfélfogadást a NAV is

2020. március 16. 12:26 | behir.hu

A járványhelyzetre való tekintettel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és a munkatársaira ható kockázatokat.

A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Az ügyfélszolgálatokon higiéniai protokollt van érvényben, amelynek részeként rövid időközönként szellőztetik a helyiségeket a dolgozók.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a szalemberek arra kérik a hozzájuk fordulókat, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. 

"A járvány terjedését csak felelősségteljes hozzáállással lehet megállítani! Tegyen Ön is azért, hogy csökkenjen az új megbetegedések száma!" - áll a  hivatal közleményében. 

További programok »

Itthon

Mutasd a ruhád, megmondom... hogyan hasznosítsd újra!

A mai világban már napi téma a fenntarthatóság, de a ruhaipar még nem tartozik a legfenntarthatóbb iparágak közé. Mengyán Eszter a Békés Megyei Könyvtárban tartott foglalkozásán olyan módszereket, lehetőséget mutatott meg az érdeklődőknek, amelyek klímasemleges alternatíváknak nevezhetők.
08:06
FEL