Ütemezi az ügyfélfogadást a NAV is

2020. március 16. 12:26 | behir.hu

A járványhelyzetre való tekintettel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és a munkatársaira ható kockázatokat.

A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Az ügyfélszolgálatokon higiéniai protokollt van érvényben, amelynek részeként rövid időközönként szellőztetik a helyiségeket a dolgozók.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a szalemberek arra kérik a hozzájuk fordulókat, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. 

"A járvány terjedését csak felelősségteljes hozzáállással lehet megállítani! Tegyen Ön is azért, hogy csökkenjen az új megbetegedések száma!" - áll a  hivatal közleményében. 

További programok »

Itthon

Szüleik és nagyszüleik álmait megvalósító fiatalok pályázatait várják

Különleges pályázatot hirdetett a Nemzetpolitikai Államtitkárság: olyan fiatalok írásait várják, akik szüleik, nagyszüleik vagy éppen dédszüleik álmát váltották valóra. Az Örökítők kihívás leginspirálóbb történeteit a Külhoni Magyarok oldalán, Facebook-oldalán, illetve a Képmás.hu-n teszik közzé.
12:24
FEL