A beszámolók szerint nagy volt az érdeklődés annál az egységes arculattal kialakított 160 négyzetméteres standnál, ahol Gyula mellett további vármegyei települések és szervezetek is megjelentek turisztikai kínálatukkal, illetve helyi értékeikkel. A rendezvény belföldi díszvendégeként hangsúlyos szerepet kaptak a gyulai attrakciók. Komoróczki Aliz, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője a partneri visszajelzések alapján összességében sikeresnek értékelte a megjelenést.
– Három napon keresztül folyamatosan olyan programokat és előadásokat szerveztünk, melyeken keresztül az érdeklődők megismerhették a vármegye, illetve Gyula városának turisztikai kínálatát. Voltak például gasztronómiai bemutatók, kóstolók, "fürdő" show, melynek keretében a fürdők bemutatkoztak, menedzsermasszázs, különböző családi programok és gyermekeknek szóló természetismereti foglalkozások – fogalmazott.
A nagy múlttal rendelkező eseményen a vármegyeszékhely, Békéscsaba is képviseltette magát. Sznyida László, a kulturális és városmarketing csoport vezetője arról számolt be, hogy a rendezvényen a helyi gasztronómia mellett elsősorban a város kulturális életét, a Munkácsy Negyedet, illetve az aktív turisztikai lehetőségeket népszerűsítették.
– Igyekeztünk olyan programokat biztosítani a látogatóknak, melyek elsősorban a mi értékeinket mutatták be, emellett Munkácsy Mihállyal kapcsolatos tematikus kiállítási anyagokból, illetve a 2023-ban az Év Kerékpárútjának választott Wenckheim turista- és kerékpárútból, valamint természetesen a hungarikum csabai kolbászból is ízelítőt kaphattak az érdeklődők – részletezte.
A Békés Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara főtámogatásával létrejött szerepléssel kapcsolatban mindazonáltal a kiállítók egyetértettek abban, hogy egy-egy ilyen rendezvényen való megjelenés csak kiegészíti azt a munkát, amelyet a települések turisztikai szakemberei végeznek a vendégek érdekében.