A Városmarketing Gyémánt Díj célja megtalálni, elismerni és népszerűsíteni azokat a példaértékű marketing megoldásokat, amelyek előrébb vitték egy-egy település életét. Komoróczki Aliz kiemelte: a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft által végzett városmarketing tevékenység alapja a gyulai önkormányzat és a helyi turisztikai szolgáltatók együttműködése.
– Közösen alakított városarculat, a közösen elkészített tervek, marketingtervet és azok együttes partnerségen alapuló megvalósítása. Úgyhogy úgy gondolom, hogy ez a díj mindenképp a helyi szakmai közösség, és a munkatársaim professzionális munkájának köszönhető, és a professzionális munka elismerését jelenti – Komoróczki Alíz, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Gyula városmarketingjében egy megújulási folyamat ment végbe az elmúlt időszakban – erről már Görgényi Ernő beszélt. A város polgármestere hozzátette: megújították grafikailag, vizuálisan a városi szimbólumokat, betűtípusokat és színeket is.
– Egy pályázatot írtunk ki erre a folyamatra. Ebbe a pályázatba komoly szakembereket, ennek az elbírálásában komoly szakembereket vontunk be az egyetemet világából is. Ennek megfelelően kiválasztottuk azokat, akik megalkották nekünk az új designt, és ezt ismerték most el ezzel a gyémánt díjjal, illetőleg konkrétan Gyula nyitva van! kampányt is – emelte ki Görgényi Ernő.
Gyulán nemcsak az a cél, hogy a látogatókat vonzó turisztikai attrakciókat hozzanak létre, hanem az is kiemelt feladat, hogy ezeket megfelelő marketinggel el is adja a vendégeknek - tette hozzá a városvezető. Ezt mutatja az is, hogy az év első hat hónapjában Gyula szálláshelyein több mint 94 ezer vendég fordult meg, ami 10%-kal több, mint az előző év azonos időszakában.