A békéscsabai vállalkozás egyik célja, hogy minél több információt juttasson el a pályaválasztás és az érettségi előtt álló diákokhoz, illetve szüleikhez – fogalmazott a cég ügyvezetője. Kiss László kiemelte, hogy a szakképzési centrummal való együttműködés részeként abban szeretnének segíteni, hogy az intézmény országosan is elismert legyen.
– Az erőforrások felhasználásával, a megfelelő célcsoport szegmentációval sokkal eredményesebb tud lenni a beiskolázási kampány. Ha mérhetővé tesszük és megfelelő vonalvezető mentén hajtjuk végre a célkitűzést, akkor az eredményorientáltság gondolata fizikai valójában is meg tud valósulni – fogalmazott Kiss László, a Pearl Marketing and Management Kft. ügyvezetője.
A Békéscsabai Szakképzési Centrum főigazgatója elmondta: az a céljuk, hogy minél többen megismerjék az intézményben zajló képzéseket. Mucsi Balázs hozzátette, hogy a marketingstratégia részeként főként az általános iskolák tanulóit, az érettségiző diákokat és az intézmények oktatóit célozták meg.