Átalakítja a mesterséges intelligencia az ügyfélszolgálatokat

2018. október 9. 10:32 | behir.hu

Egyre több ügyfélszolgálatnál jelennek meg a robotok, chatbotok és egyéb automatizálási technikák. Sokakat foglalkoztat, hogy a mesterséges intelligencia mennyire válthatja ki a humán erőforrásokat.

A mesterséges intelligencia, a robotok, chatbotok és egyéb technológiai újdonságok kerültek az október 17-19. között a tizennegyedik Országos Ügyfélszolgálati Konferencia fókuszába Tapolcán - írja a Profit7. Az ember és a gép ellentéte mindenkit érint, de vajon le fogják váltani a gépek az ügyfélszolgálatosokat?

„A robotok, mesterséges intelligencia korát éljük. Ez a fejlődés nagyban megkönnyíti a mindennapi munkavégzést, optimalizálja a folyamatokat. Ennek ellenére sokan tartanak – sőt egyenesen félnek – attól, hogy a gépek miatt veszítik majd el a munkájukat. Hiszem, hogy az, aki tanulni, fejlődni szeretne és szüntelenül törekszik arra, hogy a munkáját tökéletesítse, nincs veszélyben. A tudásvágy, a szorgalom hajtotta kreativitás és a komplex gondolkodás semmilyen géppel nem helyettesíthető. A kulcs tehát abban van, hogy fogékonyak vagyunk-e a változásra, akarunk-e megújulni vagy megelégszünk azzal, ami éppen csak elég? Nem biztos, hogy ugyanaz a megszokott feladat kísér végig minket a következő évtizedekben, de aki dolgozni akar – és itt az akar szó a hangsúlyos – annak mindig lesz munkája, mindig lesz feladata” – véli Lőrincz András, a Protocall 2009 Kft. üzletfejlesztési igazgatója, a XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia társszervezője, aki hozzátette: az esemény mindenkinek szól, akinek fontos az ügyfelek magas szintű kiszolgálása.

 

Pozitív ügyfélélmény

 

Az előadásokból kiderül, hogy a digitalizálódó világban melyek az emberi erőforrás-gazdálkodás problémái és megoldásai, és hogy változik az ember szerepe, amikor robotok veszik át a feladatok nagy részét.

A konferencián a technológiai újdonságokról épp úgy szó esik majd, mint az emberi oldal mai trendjeiről. Terítékre kerülnek az ügyfélkezelés legújabb módszertanai, kitérve minden olyan témára, ami a színvonalas ügyfélkiszolgálást, a pozitív ügyfélélményt elősegíti, támogatja. Esettanulmányokon, TED-jellegű előadásokon és érdekes kerekasztal beszélgetéseken interaktív módon ismerkedhetünk meg a szakma új irányaival, lehetőségeivel.

 

További programok »

FEL