Kilenc helyi szálláshely mellett a Gyulai Várfürdő és a kiállítóhelyek összesen mintegy 130 munkatársa használta ismereteinek bővítésére a kényszerű leállás idejét. A képzést a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. indította. Kun Bernadett, a Welness Hotel értékesítési munkatársa is részt vett a tréningen, aki számára az órák érdekesek és szakmailag értékesek voltak.
A Gyulai Turisztikai Kft. által koordinált foglalkozás az összetettsége miatt kiemelkedő – fogalmazott Lábadi Eszter marketing menedzser. Hozzátette, hogy a képzés átfogó képet ad Gyula és térsége értékeiről, programkínálatáról és rejtett kincseiről. A tréning segít megismerni a vendégek által támasztott elvárásokat és támogatja a szektor szolgáltatói közötti kapcsolatépítést, egyúttal hasznos elfoglaltságot biztosít azoknak a dolgozóknak, akiknek nem szűnt meg a munkahelye. A képzés tematikájában szerepel a város múltja, turisztikai attrakciói, rendezvényei, a helyi gasztronómia jelentős termékei, a környék turisztikai helyszínei és szolgáltatói, valamint a turisták gyakran ismétlődő kérdései is.
Boros Zoltán, a Hunguest Hotel Erkel igazgatója elmondta, fontos számukra, hogy a munkatársak képzettek és napra készek legyenek.
A kurzushoz első körben a szállásadók és a várfürdő munkatársai csatlakoztak, várhatóan február végétől pedig a kiállítóhelyeken dolgozók vesznek részt azon.