A MagyarBrands program kilencedik éve díjazza a legjobbakat a magyar vonatkozású márkák közül. A kiemelkedő elismerést ebben az évben a Gyulahús két terméke is kiérdemelte.
A MagyarBrands programban való részvétel és a díj elnyerése nemcsak presztízsértékkel bír egy-egy vállalat életében, hanem a termékek erkölcsi és üzleti értékét is nagyban előremozdítja. A program az elismerés odaítélésekor a márka mögött álló céget is górcső alá veszi.
– A díj a fogyasztók számára is visszajelzés, emellett a magas minőséget garantálja, hogy a pénzügyek, az ismertség és a marketing is rendben van a cégnél. A MagyarBrands-díj azt jelenti, hogy a márka minden szempontból megfelel az elvárásoknak – jegyezte meg a gyulai sajtótájékoztatón Inzám Andrea, a MagyarBrands program brand managere.
A vállalat marketingmenedzsere hangsúlyozta: a cég életében nagyon fontos, hogy folyamatos visszajelzéseket kapjanak fogyasztói oldalról és a húsipari szakemberektől is.
– Ha abból indulunk ki, hogy mennyire fontos, hogy jó minőségű zöldséget vegyünk a vacsora elkészítéséhez, legalább ilyen fontos egy élelmiszeripari cég életében az, hogy jó alapanyagokkal és fűszerekkel tudjon dolgozni, illetve nagy a hangsúly azon a szaktudáson, amely kollégáink kezében van már évtizedek óta – mondta Gila Éva, a Gyulahús Kft. marketing managere.
A vállalat munkájában a termékpaletta bővítése is folyamatos a változó fogyasztói igények tükrében – emelte ki Gila Éva, aki hozzátette: a cég már a következő megmérettetést várja, ahol ismét mindent megtesznek azért, hogy a legjobb helyezést érjék el.