Hétszázötven MagyarBrands-díjas termék közül három kategóriában összesen hat gyulai márka nyerte el 2017-ben a nívós szakmai elismerést. A szakemberek szerint nagyon ritka, hogy egy régióban ennyi sikeres és erőteljes márka szerepeljen a díjazottak között.
Petrovszki Krisztián stábunknak többek között azt is bemutatta, hogy hogyan kell használni azt a szoftvert, amelyet cége fejlesztett. 2015 óta már 60 hulladékgazdálkodással foglalkozó vállalat alkalmazza ingyenesen a terméket.
- Teljesen egyedülálló a világon. Egy olyan térképes alkalmazást hoztunk létre, ami összekapcsolja az igényeket az építés-bontási hulladék keletkezéséhez, hasznosításához, illetve a jövőbeli felhasználásához kapcsolódóan – árulta el a CLEAN-WAY Kft. ügyvezetője.
Ezzel az alkalmazással az elmúlt három évben öt innovációs termék díjat nyertek – ötödikként a MagyarBrands programban. 2017-ben további öt gyulai társaság kapott ilyen elismerést. Ezeket a termékeket országszerte ismerik, ilyenek például a gyulai márkanevű hústermékek is. A Gyulahús Kft. a hetedik fogyasztói márka elismerését vehette át.
- Azt gondolom, hogy a MagyarBrands-elismerés is méltán példázza azt, hogy jó úton haladunk, és a fogyasztók ismerik és elismerik a gyulai termékeket – hangsúlyozta Daka Zsolt, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatója.
Fogyasztói márka díjat kapott még a másik gyulai hústermék, a Címeres, emellett a Gyulai Várfürdő és a helyi manufaktúrában készített Gyulai Pálinka is. Üzleti márka kategóriában pedig a Dürer Nyomdát díjazták.
- Ezek a társaságok nagymértékben hozzájárulnak a város gazdasági fejlődéséhez. Több száz embernek biztosítanak munkát. Ez a MagyarBrands-elismerés annak a bizonyítéka, hogy ezek a társaságok egyrészt eredményesen működnek, másrészt pedig olyan termékeket, szolgáltatásokat állítanak elő, amire igénye van a fogyasztóknak, amit az emberek nagyra becsülnek – emelte ki dr. Görgényi Ernő, a fürdőváros polgármestere.
Az elismeréseket Gyulán adta át a MagyarBrands képviselője.
- A gyulai márkák azért lehetnek erősek, mert együtt tudnak erősek lenni. Ez egyébként nagyon ritka, hogy egy régióban egyszerre, ennyi sikeres és erőteljes márka szerepel - fogalmazott Inzám Andrea brand manager.
Az értékelési rendszerhez kapcsolódó gazdasági stabilitás vizsgálata mellett fogyasztói kutatásokat is végeznek – emelte ki a MagyarBrands képviselője. Inzám Andrea hozzátette: ezek a kutatások azt mutatták, hogy a magyar fogyasztóknak nagyon fontos, hogy magyar márkát vásároljanak.