Új ügyfélszolgálati pontot nyitott a Groupama Békéscsabán

2024. október 7. 12:00 | D. Nagy Bence

Az egyik legnagyobb európai biztosító Békéscsabán már a második irodáját nyitotta meg, ezúttal a Mednyánszky utcában.

Az ügyfélszolgálati pont átadóeseménye hétfő délelőtt, egy Korzó téri bisztróban zajlott.

– Míg a tisztelt versenytársak egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a digitalizációra, a mesterséges intelligenciára, addig a Groupama – az immár 200 éves francia agrárgazdasági múltja miatt is – az emberközeliséget, az élőszót, a személyes ügyintézést részesíti előnyben a személytelennel szemben. Tesszük mi is mindezt az elérhető legfejlettebb technológiai háttérrel, Magyarországon 140 helyszínen, de talán ennek az újabb ügyfélszolgálati pontnak a megnyitása is jelzi: hiszünk az őszinte, személyes interakciókban, hiszen ez a bizalom alapja, a bizalom pedig alapvető a kockázatközösségben – fogalmazott Kálózdi Tamás, a Groupama Biztosító Zrt. értékesítési vezérigazgató-helyettese. Hozzátette: a vállalat tudatosan terjeszkedik vidéken is, különösen az Alföldön, ahol még mindig a közvetlen, nyílt kommunikáció a közös siker kulcsa.

 

Az újonnan megnyílt irodában összesen négy, váltásban dolgozó munkatárs várja majd az ügyfeleket. 

– Békéscsabaiként magam is tudom, hogy a legjobb reklám az, amiről az emberek egymás között beszélnek. Ezért is fontos a jelenlét, jelen esetben egy ügyfélszolgálati pont képében, ahol a leendő ügyfeleinket személyesen hallgatják meg, így kérédéseikre is személyesen érkezik válasz. Ez a közösség mással nem pótolható – hangsúlyozta György Achilles, a dél-alföldi régió üzleti igazgatója.

 

 

A város képviseletében dr.Szigeti Béla önkormányzati képviselő is üdvözölte az új központ megvalósulását.

– Békéscsaba önkormányzatának képviselőjeként közvetlenül, a választókerület lakosságát pedig közvetve képviselve mondhatom azt, hogy mindig öröm, amikor egy-egy nagy cég, vállalat, szervezet nem feledkezik meg az élőszóról, mely a kommunikáció legelemibb formája. Ma, amikor a mesterséges intelligencia a banki-biztosítói szférában is egyre nagyobb teret követel magának, jó olyan példákat látni, ahol az egyén nem vész el a nagy egészben. Ahol nem csupán adathalmaz az ember, de érző, értő, problémái megoldására váró személy – fogalmazott a képviselő.

További programok »

FEL