Márton-napi libalakoma kampány az országban

2017. november 9. 09:14 | behir.hu

A Szent Márton-napi hagyományok újjáélesztése, megismertetése érdekében november 11-ig tartó libalakoma kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség.

A Márton-napi népszokások egyrészt az év végéhez, a mezőgazdasági munkák befejeződéséhez, illetve az advent közeledtéhez kötődnek. Az ügynökség kampányának célja az, hogy a Szent Márton-napi hagyományt élővé tegyék, a magyarok induljanak útnak, kóstoljanak libaételeket vagy főzzenek otthon családjuknak és barátaiknak.

A Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója elárulta, a hagyományok szerint, aki Márton napon nem eszik libát, az egész évben éhezni fog. Guller Zoltán kijelentette: visszahívó vendégszeretet nélkül nincs turizmus és ezzel is növelni szeretnék az ideérkezők, illetve a belföldön utazók számát. A kampányhoz több étterem is csatlakozott.

– A kampány fókuszába a gasztronómia került. Szerettük volna a magyar liba becsületét megpróbálni valamelyest helyreállítani – mondta el a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója, Guller Zoltán.

Forrás: kormany.hu

 

 

További programok »

Itthon

Tízéves fennállását ünnepli az országosan is egyedülálló óvodai néptáncprogram

Tizedik évét ünnepli a Népi játék, néptánc az óvodában elnevezésű városi program. Az országos szinten is egyedülálló és példaértékű mozgásfejlesztő programról Pribelszki Péterné óvodavezető, Varga Tamás, Békéscsaba Megyei Jogú Város alpolgármestere és Vaszkó János, a Hétpróbás Néptánciskola Alapfokú Művészeti Iskola igazgatója tartott sajtótájékoztatót a Kölcsey Utcai óvodában.
2024. november 21. 18:24
FEL