Nem az állampolgárt a papírt utaztatjuk – hangzott el a füzesgyarmati kormányablak pénteki átadásán. Békés megyében már 14 kormányablak áll az ügyfelek rendelkezésére, hogy teljes körűen kiszolgálja a lakosság igényeit.
Füzesgyarmaton adták át a 14. békés megyei kormányablakot. A füzesgyarmati, csak úgy, mint a vésztői kormányablak, önerőből valósult meg, melyhez az önkormányzat több helyről is kapott támogatást.
Ebben az évben már több mint 200 000 ügyfél fordult meg a kormányablakoknál, ami azt jelenti, hogy az emberek igénybe veszik az ott elérhető szolgáltatásokat.
A Szeghalmi Járásban immár három helyen is fogadják a térség ügyfeleit. Füzesgyarmat polgármestere, Bere Károly elmondta, hogy több szempontból is örülnek a beruházásnak, ugyanis nem csak a városban, de a környéken élők is egyszerűbben tudják ezáltal intézni közigazgatási ügyeiket.
A kormányablak létrehozásával azt kívánták elérni, hogy Füzesgyarmat igazgatási központként is funkcionáljon a kistérségben – fogalmazott dr. Takács Árpád kormánymegbízott.
A Szeghalmi Járási Hivatal vezetője Détárné Molnár Andrea elárulta, hogy az eddigi 16 órás ügyfélszolgálat helyett most már 30 órát biztosítanak az ügyfelek számára. A füzesgyarmati kormányablak a városháza földszintjén kapott helyet, ahol az okmányirodai teendőkön felül egyéb ügyeket is intézhetnek a lakosok.