„Mérföldkő Békés megye életében” – ezt mondta a Békés Megyei Adó- és Vámigazgatóság igazgatója Orosházán azon az ünnepségen, amelyen átadták a NAV új ügyfélszolgálati munkaállomását. A megyében elsőként nyílt ilyen iroda a helyi kormányablakban.
Orosházán a lakosság ezentúl ebben a kormányablakban is intézheti az adózással kapcsolatos ügyeket.
– Ez egy olyan újdonság, amely két komoly állami szervezet összefogásának köszönhető. Ez a kezdeményezés, amely egy új dolgot hozott létre, a lakosság, az ügyfelek érdekét szolgálja teljes mértékben - fogalmazott dr. Takács Árpád kormánymegbízott.
Kifejezetten a szolgáltató jelleg erősítése miatt hozták létre az ügyfélszolgálati munkaállomásokat – mondta az avatón a Békés Megyei Adó- és Vámigazgatóság igazgatója. Hozzátette: a NAV-ügyfélszolgálatok költöztetésével lényegesen könnyebb lesz az adóügyintézés.
– Aki bejön az ügyfélszolgálatra, az mindent elintézhet, amit egyébként a kirendeltségeken is el tudott intézni. Ha valaki valamilyen igazolást szeretne, a bevallását javítaná, vagy az adófizetési kötelezettségeit szeretné ellenőrizni, vagy éppen csak tájékoztatást szeretne, azt mind egy helyen megteheti a kormányhivatal ügyfélszolgálatán - árulta el dr. Kovács Tamás, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Békés Megyei Adó- és Vámigazgatóságának igazgatója.
Idén további NAV-ablakok nyílnak Szarvason, Mezőkovácsházán, Szeghalmon és Sarkadon, majd 2018 januárjában Gyulán és Békésen is. Ezeken a településeken a NAV-nak eddig még nem volt ügyfélszolgálata.