Két Békés megyei cég csatlakozott a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányhoz

2020. november 5. 06:27 | behir.hu

Országszerte összesen húsz cég összefogásával indult tévéreklámkampánnyal folytatódik a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció, amelyben Magyar Termék Nonprofit Kft. itthon előállított termékek vásárlására ösztönöz. A reklámok azt üzenik, hogy sok mindenben különbözünk ugyan, de vannak dolgok, amiről ugyanazt gondoljuk.

A járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése és a munkahelyek megőrzése érdekében a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég már március végén útjára indította a „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat. Az akció kiemelkedően sikeresnek bizonyult, több tucat cég csatlakozott hozzá, és népszerűsítette maga is a termékein, reklámjaiban, saját médiacsatornáin.

- A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampány széles körű és tartós összefogássá vált az elmúlt félévben. Örömmel láttuk azt is, hogy az akciónk megkezdése óta agrárkamarai és kormányzati kampány is indult a hazai termékek vásárlásának a népszerűsítésére – értékelte az eddig történteket Benedek Eszter. A Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint már a járvány második hulláma előtt is fontosnak tartották ennek az összefogásnak a fenntartását, a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampány folytatását. A súlyosbodó járványhelyzet csak megerősítette ezt a szándékukat, amit sok vállalat hajlandó volt támogatni.

Ennek az eredménye lett az a tévéreklámkampány, amely a hazai termékek vásárlását népszerűsíti: a tévécsatornákon 20 társaság hirdetése látható november elejétől hat héten át, amit online és közösségi média aktivitások egészítenek ki. Benedek Eszter szerint a kampány létrejötte újra bizonyította, hogy a Magyar Termék partnereivel olyan erejű marketingkommunikációra, tévéreklámokra képes, amelyre külön-külön nem mindegyik támogatónak lenne módja.

A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” tévékampányában két Békés megyei cég, a Gyulahús Kft. és a Szarvasi Mozzarella Kft. is részt vesz. 

További programok »

Gazdaság

Agrárkamara: A vidékfelesztési források az állattenyésztés megújulásának kulcsai

A hazai állattenyésztést sújtó problémák enyhítésére, az ágazat versenyképességének javításra a minden eddiginél nagyobb vidékfejlesztési források minél hatékonyabb kihasználása jelentheti a megoldást – hangsúlyozta Papp Zsolt György, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnöke a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Kaposvári Campusán megrendezésre kerülő KÁN Egyetemi Napokon. 
2024. október 6. 06:23
FEL