Békés megyében egyedülálló új kezdeményezés indult női vállalkozók részére, amelynek részeként Jákob Zoltán tartott motivációs előadást sikeres vállalkozásról, a vállalkozói lét kihívásairól kezdő és már régebben vállalkozók részére. Az esemény jótékonysági rendezvény is volt egyben, a teljes bevételét a Diaboló Alapítvány a Cukorbeteg Gyermekekért szervezet részére ajánlják fel.
A program előtt Jákob Zoltán a szinte hozzánőtt tűzpiros Ferrarijával parkolt le a Csabagyöngye előtt. – Lehet egy közös képünk, Zoli? Szoktam nézni a videóidat – lépett hozzá egy körülbelül nyolcéves fiú.
Dombóvári Vanda, dr. Nagy Katalin, Szász Tímea, Hagymásiné Kovács Ida, dr. Kosznáné Dr. Pule Ilona – Fotó: Such Tamás / behir.hu
A Panoráma teremben már Dombóvári Vanda, a rendezvény moderátora melegítette a közönséget. Először a színpadra szólította az öletgazdákat, azaz Szász Tímeát, a White Rose Home Szépségszalon és Egészségközpont tulajdonosát és Hagymásiné Kovács Idát, a Körös Holiday Programiroda tulajdonosát. Majd dr. Nagy Katalin gyermekdiabetológust – aki Berci kutyussal érkezett – és dr. Kosznáné dr. Pule Ilonát, Szabadkígyós polgármesterét, a Diaboló Alapítvány kuratóriumának elnökét.
Dr. Kosznáné dr. Pule Ilona elmondta, anyatársaival 15 éve dolgoznak a Békés megyei gyermekekért. Az alapítvány évek óta azon dolgozik, hogy ezek a gyerekek megkapják a szükséges támogatást, legyen szó edukációról, közösségi programokról vagy mentális jólétet segítő gondoskodásról. Többek között szülős táborokat szereznek, mert a diabéteszes gyermekek nem mindig mehetnek ottalvós táborokba. A mostani rendezvény nem kizárólag anyagi támogatást jelent számukra, hanem figyelmet és elismerést is, ami még több emberhez eljuttathatja az ügyüket.
Jön Zoli – Fotó: Such Tamás / behir.hu
Azt követően Vanda behívta Jákob Zoltánt, akivel már korábban az RTL Klubnál együtt dolgoztak. Elhangzott, az üzletember a Crystal Nails alapítójaként, a Magyarország Szépe verseny zsűrielnökeként és a Szépség Guru házigazdájaként számtalan nő átalakulását kísérhette végig – a sminktől a frizurán és az öltözködésen át egészen a körmökig. Akkor született meg benne a Luxoya víziója – egy komplex, belső és külső megújulást támogató márkáé.
– A siker útján elindulva próbálok segíteni: egy kis lelki masszázst, önbizalmat adni nektek, mert nekem is menet közben jött meg a magabiztosságom – mondta a rém közvetlen Jákob Zoltán.
Minden érdeklődő a jegye mellé egy csomagot kapott, amelyben benne volt Zoltán a Paprikaföldektől a HÉTCSILLAGOS életig – Az önerőből milliárdos sikerreceptjei című könyve is. Megemlítette, a kötetben sok motivációs gondolat olvasható.
Hozzáfűzte, a különböző figyelemfelkeltő dolgokkal nagyon messzire lehet menni. Ám arra figyelmeztetett, meg kell válogatni, hogy csak igényes szakembereket vegyünk fel, mert könnyebb egy vállalkozást szétrombolni, mint felépíteni.
Aláhúzta, fontosak a közösségi oldalak, de nem lehet velük megváltani a világot. Noha nagyon sok követője van a TikTokon, mindenképpen kell mellé építeni egy személyes brandet. Fontosnak tartja a célcsoportok kialakítását, muszáj a Facebook közöségeket építeni. Elmondása szerint szép jövő előtt áll a szépségipar. Noha a gazdaság hullámzik, de vallja, a nők fontos prioritásai között élen jár a szépségápolás.
– Vannak olyan országok, ahol épp ennivalóra is alig futja, de a nők a szépségért kiállnak. Persze nem ezt mondom, hogy inkább körmöt csináltatnak, mint esznek. A válságok hatására a kereslet sem áll csúcsszinten, de remélhetőleg ez változni fog. És aki ebben a helyzetben fönnmarad, lelkesen megy előre, az a virágzó állapotban dübörögni fog – fogalmazott.