„A közgyűlésen arra kértem Herczeg Tamás országgyűlési képviselőt, lobbizzon azért, hogy ne kelljen még további 8-10 évet várnunk arra, hogy gyorsforgalmi úton lehessen eljutni Békéscsabáról az M5-ös autópályáig! A most folyó munkák ugyan jól haladnak, de az M44 utolsó szakaszának megépítését a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. még az előkészítés alatt álló projektek közül is törölte. Ezzel kapcsolatban pedig azt kell látni, hogy a hozzánk érkező, és nálunk befektetni szándékozó vállalatok egyértelmű alapfeltételnek tekintik, hogy a befektetésük helyszíne autópályán és/vagy autóúton megközelíthető legyen. Ha az M44 befejezése 8-10 évet csúszik, az Békéscsabának elveszített befektetőket és sok százmillió forint adóbevétel-kiesést okoz. Ezt pedig nem engedhetjük meg magunknak.
Békéscsabán miért nem jut sosem több pénz a tanévkezdés támogatására? Békés városa 2019-ben 26 millió, 2020-ban összesen 30 millió forinttal támogatta a békési családokat a tanévkezdés kapcsán. 5 ezer forintot kapott minden békési bölcsődés és óvodás, 10 ezret az általános iskolások és 12 ezret a középiskolások. Ráadásul mindezt automatikusan, alanyi jogon. A sokkal több lakosú Békéscsabán ugyanerre csak egy 2 millió forintos keret áll rendelkezésre, melyből nagyon rászorult családok kérvényezhetnek gyermekenként 5 ezer forint támogatást. Ennél lehetnénk szociálisan érzékenyebbek is.
Csapda a Life IP program. A Life IP program keretében egy légszennyezettség-mérő állomást kapunk. Ez jól hangzik, de e projekten belül Békéscsabán egy olyan bérkerékpár rendszer is meg fog épülni, amilyen Nagykanizsán évek óta működik. Ott az a legerősebb évében összesen 140 ezer forint árbevételt hozott, miközben 10 millió forint veszteséget produkált. Biztos akarunk egy ilyet?”