Opitzerné Tóth Zsanett, a Békéscsabai Városfejlesztési Nonprofit Kft. projektmenedzsere arról tájékoztatott, hogy a fórum a Békéscsabai Járási Foglalkoztatási Paktum és a Békés Megyei Paktum együttműködésével jött létre. A rendezvény célközönségét a vállalkozók adták, témája pedig a marketingkommunikációs eszközökben rejlő lehetőségeket taglalta.
Valójában mindenkinek van saját honlapja, mely egyedi tartalommal szolgál: a közösségi médiában a profilunk, a személyes honlapunk – fogalmazott Szilágyi Attila. Az IT tanácsadó szerint egy cég életében rendkívül fontos a digitális megjelenés, ám mint rámutatott, ennél többről van szó: kérdéses, hogy a cégnek milyen kapcsolódási pontjai vannak, mi a honlap célja, ki a célközönség.
Nincs olyan vállalkozás, amelynek ne jönne jól egy megfelelően kitalált és jól működő honlap – állítja Ujházi Edvin. A Livestudio Digital Kft. ügyvezetője arról beszélt, hogy az offline, analóg rendszerekkel szemben ma már hatékonyabb lehetőségek állnak a vállalkozások rendelkezésére, ennek köszönhetően az internet nagy potenciállal rendelkező területté vált.
A fórumon a résztvevők az online és offline média, vagyis az elektronikus és a nyomtatott sajtó párosításáról is hallhattak. Például szolgált a Békéscsabai Médiacentrum Kft. két felülete: a Csabai Mérleg és a behir.hu.
Opauszki Zoltán fejlesztési tanácsadó hangsúlyozta, hogy a két médium a térség gazdasági szereplői számára is segítséget nyújt, akár a kommunikációban, akár a marketingben, így elősegíti a cégek ismertebbé válását, piacra jutását, márkázást és a brandépítést.
S.G., V.D.