A "Panasza van? Segítünk!" sorozat újabb két része segíti a fogyasztókat

2018. szeptember 12. 07:48 | behir

A "Panasza van? Segítünk!" sorozat újabb két része abban segíti a fogyasztókat, hogy ismerjék, mit kell tenniük a közművekhez csatlakozás, illetve kereskedőváltás során. A kiadványokat kedden mutatták be a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) munkatársai a Budapest Főváros Kormányhivatalával közösen tartott sajtótájékoztatón.

Az 5-ös számú fogyasztóvédelmi kiadvány célja, hogy segítse az eligazodást a felhasználókkal kapcsolatban álló energia- és közműszolgáltatók között. A kiadvány röviden bemutatja a villamosenergia-, a földgáz-, a távhő- és a víziközmű-szolgáltatók működését, illetve tájékoztatást nyújt a földgáz- és villamosenergia-szolgáltatás esetén lehetséges kereskedőváltás folyamatáról. A 6-os számú kiadvány azok számára hasznos, akik új közműcsatlakozást terveznek. Az információs füzet tájékoztat a szerződéskötés, illetve a csatlakozás folyamatáról.

Scherer Zsolt, a MEKH sajtófőnöke elmondta: a kiadványok a lakosságnak adnak hasznos tanácsokat a kapcsolattartásról a közművekkel. Fontos tudni, hogy a fogyasztóknak nemcsak a  szolgáltatóval kell ügyeiket intézniük, hanem a gázt vagy a villamos áramot számukra eladó, illetve a hálózatot üzemeltető kereskedő céggel is - jelezte.

 

Forrás: MTI

 

További programok »

Itthon

Vetélkedővel hozták közelebb az egészségügyet a középiskolásokhoz

A Szenvedélyünk az egészség elnevezésű vetélkedőt 28 évvel ezelőtt találták ki a Békéscsabai Védőnői szolgálat munkatársai azért, hogy a középiskolán kívül is hasznos információhoz juttassák a fiatalokat. A rendezvénynek idén a Csabagyöngye Kulturális Központ adott otthont, két év kihagyást követően.
2022. május 16. 16:54
FEL