Új vezetővel és új néven működik tovább a Budapest Bank békéscsabai központja

Interjú Klaukó Ákossal a Budapest Bank békéscsabai központjának vezetőjével. (x)

2020. január 1-jétől a Budapest Bank békéscsabai központja Budapest Bank Szolgáltató Központ néven működik tovább. Ezzel egy időben a Szolgáltató Központ élére új vezetőt neveztek ki Klaukó Ákos személyében, aki a békéscsabai központ egységes működéséért felel, biztosítja a bankcsoport lakossági és vállalati ügyfeleinek színvonalas kiszolgálását és az ehhez kapcsolódó háttérműveletek hatékony végzését. Interjúnkban a Szolgáltató Központról és annak jövőjéről kérdeztük az újonnan kinevezett vezetőt.

 

Idén januártól a Budapest Bank Szolgáltató Központjának vezetője. Sokan ismerik, hiszen békéscsabai, valamint több éve dolgozik a központban, mégis mesélne kicsit magáról?

Igen, békéscsabai vagyok, és ezt szívesen hangsúlyozom, amikor a bankot képviselem. A helyi Széchenyi István Közgazdasági és Külkereskedelmi Szakközépiskolában érettségiztem, közgazdász diplomámat pedig a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán szereztem. Húsz éve dolgozom a bankszektorban, több mint tíz éves vezetői gyakorlattal rendelkezem az értékesítési és operációs területeken. A Budapest Bankban fiókvezetőként kezdtem 2009-ben, majd a békéscsabai központban láttam el különböző pozíciókat.

 

 Kinevezésével egy időben a Békéscsabai Bankműveleti Központot átnevezték Budapest Bank Szolgáltató Központra. Miért volt erre szükség?

A Szolgáltató Központ elnevezéssel azt szeretnénk hangsúlyozni, hogy a Budapest Banknak az ügyfelek színvonalas kiszolgálása az egyik legfontosabb célja. Eddig is szolgáltattunk, de ezt szeretnénk továbbfejleszteni ügyfeleink igényei alapján.

 

Mesélne kicsit a Szolgáltató Központ működéséről? Milyen szerepe van, és hogyan támogatja a bank működését?

A központot 2006-ban hoztuk létre, ma már közel 800-an dolgoznak itt. Itt zajlanak a bank és egyes leányvállalatainak háttérműveletei, mint például a számlanyitás, a hiteladminisztráció, a telefonos ügyfélszolgálat és értékesítés, így elmondhatjuk, hogy az országos fiókhálózat mellett a központ jelenti a legfontosabb közvetlen kapcsolódási pontot az ügyfelekkel.

 

Hogyan látja a központ jelenlegi helyzetét, mit tekint a legnagyobb kihívásnak?

Sok kihívásnak kell megfelelnünk, de ezek jó lehetőséget nyújtanak a fejlődésre is. Ilyenek a technológiai változások, az erős verseny a szektorban, a változó ügyféligények megértése, és az azokra reagáló minőségi megoldás megteremtése. Minket is érint a munkaerő kérdése is, célunk, hogy minél több és értékes munkavállalónak tudjunk vonzó jövőképet felvázolni.

 

 

Mi a véleménye arról, hogy Békéscsaba és környékének adottságai hogyan és miért tudják támogatni a Szolgáltató Központ sikerességét?

Az elmúlt évtized során bebizonyosodott, hogy törekvéseink megvalósításához nagyszerű partnerekre leltünk a térség önkormányzatában, a sportegyesületekben, a civilszervezetek és oktatási intézmények személyében. De úgy vélem, a legfontosabb, hogy munkavállalóinkkal közös értékrend mentén tudunk egy igazán erős csapatot alkotni. A közel 800 kollégánk többségét a térség fiataljai alkotják. Célunk, hogy a helyi fiatalok pályaorientációját megfelelő tájékoztatással, készségfejlesztéssel, vonzó jövőképpel segítsük, és minél többen a térségben maradjanak.

 

Kik jelentkezhet Önökhöz munkavállalóként? Milyen típusú tudást, készségeket keresnek?

Várjuk a helyi pályakezdőket és a már gyakorlattal rendelkezőket is.  A precizitás, az alapfokú számítógépes ismeretek és az ügyfélkontaktust igénylő munkakörökben a jó kommunikációs képesség is előny. A szakmai tapasztalat legtöbbször nem elvárás, mert belépéskor betanítást, később rendszeres képzéseket is biztosítunk.

 

Milyen munkahely a Szolgáltató Központ? Mit nyújt az ott dolgozóknak?

Munkatársainknak igyekszünk megteremteni a szakmai fejlődésre való lehetőséget, mindezt családias hangulatú csapatban. A közösségi élményeket színes programokkal erősítjük, ilyen például a minden évben megrendezésre kerülő zánkai Családi- és sportnap, az Egészségnap, a jótékonysági események, és a sportolási lehetőségek. Családbarát vállalatként nem jelent problémát a munka és a magánélet közötti egyensúly fenntartása sem, és egyes területeken már megoldható az otthonról dolgozás is.

 

Hogyan tekint a jövőre, melyek a követendő célok a Szolgáltató Központ számára?

Célunk, hogy a Budapest Bank operációs szervezetét egy olyan banki Szolgáltató Központtá fejlesszük, amely képes még több feladatot ellátni és jóval nagyobb számú tranzakciót feldolgozni. Folytatjuk a társadalmilag felelős, etikus működést, és továbbra is olyan munkahely kívánunk lenni, ahol szívesen dolgoznak munkatársaink hosszútávon is.

(x.)

További programok »

Gazdaság

Jövőre emelkedik a anyajuhtartás támogatására fordítható összeg

Elkötelezett a kormány a juhágazat támogatása iránt, ezért döntött a juhtenyésztők számára elérhető támogatások egyik legfontosabb elemének növeléséről. Ennek értelmében 2025-től a jelenlegi a termeléshez kötött anyajuh támogatási jogcím pénzügyi kerete 4 százalékkal emelkedik – írja a kormany.hu.
2024. november 23. 19:20
FEL