Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős, határozatlan idejű közszolgálati jogviszony. A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata és a Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlésének 32/2018. (XII. 20.) számú, Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában dolgozók közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről szóló rendelete az irányadók
Ellátandó főbb munkaköri feladatok:
A költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011.
(XII. 31.) Korm. rendeletben rögzített feladatok ellátása, különösen
- a vonatkozó jogszabályok, a nemzetközi belső ellenőrzési standardok, a módszertani útmutatók és a Belső Ellenőrzési Kézikönyv szerinti belső ellenőrzések elvégzése;
- ellenőrzések lefolytatása a szervezeten belül, illetve az irányítási hatáskörébe tartozó intézményeknél;
- szabályszerűségi, pénzügyi, rendszer- és teljesítményellenőrzések keretében gazdaságossági, hatékonysági és eredményességi vizsgálatok elvégzése,
- a belső ellenőrzési tevékenység során elemzi, vizsgálja és értékeli a belső kontrollrendszer kiépítésének, működésének jogszabályoknak és szabályzatoknak való megfelelését, valamint működésének gazdaságosságát, hatékonyságát és eredményességét.
- a vizsgált folyamatokkal kapcsolatban megállapítások, következtetések és javaslatok jelentésbe foglalása, a kockázati tényezők, hiányosságok megszüntetése, kiküszöbölése vagy csökkentése, a szabálytalanságok megelőzése, illetve feltárása érdekében, valamint a költségvetési szerv működése eredményességének növelése és a belső kontrollrendszerek javítása, továbbfejlesztése érdekében,
- részvétel az éves ellenőrzési terv elkészítésében, kockázat feltérképezési és elemzési folyamatokban, az éves ellenőrzési jelentés elkészítésében, továbbá a külső ellenőrzésekkel kapcsolatos intézkedésekről szóló beszámoló elkészítésében.
Pályázati feltételek:
- Cselekvőképesség, magyar állampolgárság, büntetlen előélet,
- a 29/2020. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 1. pontjában foglalt belső ellenőrzési feladatkörhöz előírt, valamint a 22/2019. (XII. 23.) PM rendelet 2. § (1) bekezdésében foglalt végzettségek és ahhoz tartozó szakmai gyakorlat,
- Vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- költségvetést érintő jogszabályok ismerete,
- költségvetési szervnél szerzett gyakorlat,
közigazgatási szakvizsga, ÁBPE-továbbképzés, I. és II. belső képzési vizsga megléte.
Benyújtandó iratok, igazolások:
A 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján készített fényképes, szakmai önéletrajz, iskolai végzettséget, képzettséget tanúsító okiratok másolata, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.
Nyilatkozatok: pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, továbbá a 2007. évi CLII. törvény szerinti vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja.
A pályázat benyújtásának feltételei:
Postai úton, a pályázatnak Békéscsaba Megyei Jogú Város Jegyzője részére történő megküldésével (5600 Békéscsaba, Szent István tér 7.). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: pénzügyi ellenőr.
Elektronikus úton: a pályázati anyag e-mailben dr. Komán-Bíró Ágnes osztályvezető részére, a koman@bekescsaba.hu levelezési címre történő megküldéssel. Hivatkozás: pénzügyi ellenőr pályázat.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. május 8.
A részletes pályázati kiírás közzétételének helye: www.kozigallas.gov.hu, bekescsaba.hu. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Komán-Bíró Ágnes osztályvezető nyújt a 66/523-814-es telefonszámon.