Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős, határozatlan idejű közszolgálati jogviszony. A kinevezés 6 hónapig terjedő próbaidő kikötésével történik. A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata és a Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlésének 32/2018. (XII. 20.) számú, Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában dolgozók közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről szóló rendelete az irányadók
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
A költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben rögzített feladatok ellátása, különösen
- a vonatkozó jogszabályok, a nemzetközi belső ellenőrzési standardok, a módszertani útmutatók és a Belső Ellenőrzési Kézikönyv szerinti belső ellenőrzések elvégzése;
- ellenőrzések lefolytatása a szervezeten belül, illetve az irányítási hatáskörébe tartozó intézményeknél;
- szabályszerűségi, pénzügyi, rendszer- és teljesítményellenőrzések keretében gazdaságossági, hatékonysági és eredményességi vizsgálatok elvégzése,
- a belső ellenőrzési tevékenység során elemzi, vizsgálja és értékeli a belső kontrollrendszer kiépítésének, működésének jogszabályoknak és szabályzatoknak való megfelelését, valamint működésének gazdaságosságát, hatékonyságát és eredményességét.
- a vizsgált folyamatokkal kapcsolatban megállapítások, következtetések és javaslatok jelentésbe foglalása, a kockázati tényezők, hiányosságok megszüntetése, kiküszöbölése vagy csökkentése, a szabálytalanságok megelőzése, illetve feltárása érdekében, valamint a költségvetési szerv működése eredményességének növelése és a belső kontrollrendszerek javítása, továbbfejlesztése érdekében,
- részvétel az éves ellenőrzési terv elkészítésében, kockázat feltérképezési és elemzési folyamatokban, az éves ellenőrzési jelentés elkészítésében, továbbá a külső ellenőrzésekkel kapcsolatos intézkedésekről szóló beszámoló elkészítésében.
Pályázati feltételek:
- cselekvőképesség, büntetlen előélet, magyar állampolgárság,
- a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 1. pontjában foglalt belső ellenőrzési feladatkörhöz előírt, valamint a 22/2019. (XII. 23.) PM rendelet 2. § (1) bekezdésében foglalt végzettségek valamelyike és az ahhoz tartozó szakmai gyakorlat,
- vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség,
- nyertes pályázat esetén 90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány benyújtása (speciális adattartalmú igazolás, büntetlen előéletű, a Kttv. 39.§ (1) bek. c) pontjában meghatározott bűncselekmények tekintetében büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, valamint nem áll foglakozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt).
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében foglaltaknak megfelelő fényképes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- szakmai gyakorlat hitelt érdemlő igazolása,
- motivációs levél,
- nyilatkozat arról, hogy pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.
A pályázat benyújtásának feltételei:
Postai úton: a pályázatnak Békéscsaba Megyei Jogú Város Jegyzője részére történő megküldésével (5600 Békéscsaba, Szent István tér 7.). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: belső ellenőr munkakör.
Személyesen vagy elektronikus úton: a pályázati anyag e-mailben dr. Komán-Bíró Ágnes osztályvezető részére, a koman@bekescsaba.hu levelezési címre történő megküldéssel, vagy személyesen a Polgármesteri Hivatal (Békéscsaba, Szent István tér 7.) 116. irodájában történő leadással. Hivatkozás: pályázat belső ellenőr munkakörre.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. október 22.
A részletes pályázati kiírás közzétételének helye: https://kozszolgallas.ksz.gov.hu/, www.bekescsaba.hu.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Komán-Bíró Ágnes osztályvezető nyújt a 66/523-814-es telefonszámon.