Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidős, határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony. A vezetői megbízás 5 évre szól (2024. szeptember 16. napjától 2029. szeptember 15. napjáig). Jogviszony létesítése esetén 3 hónap próbaidő kikötése. A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. XXXIII. törvény és a 77/1993. (V. 12) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.
Ellátandó főbb munkaköri feladatok:
A Békéscsabai Kulturális Ellátó Központ, a Csabagyöngye Kulturális Központ, valamint a Békés Megyei Könyvtár pénzügyi-számviteli, gazdasági tevékenységének szervezése, irányítása, ellenőrzése. A gazdálkodási tevékenységhez kapcsolódó szabályzatok készítése, folyamatos karbantartása. Költségvetés, költségvetési beszámolók készítése, évközi adatszolgáltatások. Az intézményi gazdálkodás törvényességének, a hatékony és eredményes feladat ellátás megvalósításának folyamatos ellenőrzése.
Pályázati feltételek:
- büntetlen előélet, cselekvőképesség, tizennyolcadik életévét betöltött, továbbá magyar állampolgársággal, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett személy,
- a Kjt. 20.§ (2d) bekezdésében foglalt feltételeknek való megfelelés,
- az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (1) és (2) bekezdéseiben foglaltaknak megfelelően rendelkeznie kell a felsőoktatásban szerzett végzettséggel és emellett
- okleveles könyvvizsgálói vagy államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy az engedélyezés szempontjából ezzel egyenértékű szakképesítéssel, vagy
- gazdasági vezetői, belső ellenőri, érvényesítői, pénzügyi ellenjegyzői - 2012. január 1. előtt az Áht. szerinti ellenjegyzői -, vagy a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (a továbbiakban: Szt.) 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatok ellátásában költségvetési szervnél szerzett legalább öt éves igazolt szakmai gyakorlattal, valamint mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy a felsőoktatásban szerzett gazdasági szakképzettséggel.
- a nyertes pályázónak szerepelnie kell a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 151. § (3) bekezdése szerinti nyilvántartásban, és rendelkeznie kell a tevékenység ellátására jogosító engedéllyel,
- magasabb vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető. Betölthető munkakör: gazdasági főelőadó.
- vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség.
Benyújtandó iratok, igazolások:
- a pályázó részletes szakmai önéletrajza,
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
- iskolai végzettséget, szakképesítést tanúsító okiratok másolata,
- szakmai gyakorlat igazolása,
- nyilatkozat arról, hogy hozzájárul a benyújtott pályázat tartalmának harmadik személlyel történő közléséhez,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez, továbbításához hozzájárul,
- nyilatkozat arról, hogy pályázati anyagát a szakmai-szakértői bizottság megismerhesse, és abba betekinthessen.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton: a pályázatnak Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzata Szarvas Péter polgármester részére történő megküldésével (5600 Békéscsaba, Szent István tér 7.). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: gazdasági vezető
Személyesen: dr. Komán-Bíró Ágnes osztályvezető, Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Jogi, Igazgatási és Humánpolitikai Osztály, 5600 Békéscsaba, Szent István tér 7., 116. sz. iroda.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. május 22.
A beosztás legkorábban 2024. szeptember 16. napjától tölthető be.
A részletes pályázati kiírás közzétételének helye: kozszolgallas.ksz.gov.hu, bekescsaba.hu.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információ nyújt Dr. Komán-Bíró Ágnes osztályvezető nyújt a 66/523-814- es telefonszámon.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a bekescsaba.hu honlapon szerezhet.