A havi 2,2 millió látogatót vonzó Nosalty recept-és gasztromagazin novemberben indította el saját, iOS-re és Androidra is elérhető mobilappját. Az alkalmazás a 61 000 recept és hasznos praktikák, illetve magazintartalmak mellett olyan felhasználóbarát funkciókkal rendelkezik, amelyek okán a Magyar Marketing Szövetség már indulása pillanatában az Év Applikációja kategória különdíjával tüntette ki.
– A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, 2012 májusa óta pedig a Magyarország piacvezető recept- és gasztromagazinja. A legnagyobb kihívást az jelenti, hogy szerethetők maradjunk azok számára is, akik közel egy évtizede kötelezték el magukat mellettünk, illetve naprakészek és előremutatók legyünk azok szemében is, akik most kóstolnak bele a főzés és gasztronómia világába – mondta Hering András, a magazin főszerkesztője.
– Olvasóink nagy része mobileszközről fogyasztja a tartalmainkat, ezért jelentkeztünk új alkalmazásunkkal: a fejlesztés során a funkcionalitásra helyeztük a hangsúlyt, hogy megkönnyítsük a felhasználók számára a sütés-főzés folyamatát – tette hozzá a Nosalty brand managere, Krankovics Béla.
Az immáron díjnyertes alkalmazás Mit egyek ma? funkciójával recept választható, akár interaktív bevásárlólista is készíthető, az érintés nélkül lapozható főzőmóddal pedig elkerülhető, hogy zsíros kézzel kelljen a mobilhoz nyúlni, a A „kajacsúszka” segítségével pedig játékos módon, az adott étel jobbra vagy balra húzásával dönthetünk, mit ennénk és főznénk szívesen és mit nem.
Forrás: 24.hu