A közleményben kiemelték, a legtöbb ügyfél idén is több kedvezményt is érvényesíteni tud, például az éves, egyösszegű díjfizetéssel, amelyet eddig az ügyfelek 92 százaléka választotta, szemben a tavalyi 87 százalékkal. A további megtakarítás érdekében ugyancsak jelentős többség választja az elektronikus díjfizetési formát, a csekket kérők aránya egy év alatt 23 százalékról 16 százalékra apadt.
Marschalek Péter, a Netrisk csoport kereskedelmi igazgatója a közleményben elmondta, az idén is népszerű az e-kommunikációs kedvezmény, amelynek fejében az ügyfél vállalja, hogy a biztosítóval történő kapcsolattartást nem postai úton, hanem elektronikusan végzi, emellett az idei kampány új népszerű eleme a téli-nyári gumik használata után járó kedvezmény, amelyet négy biztosító is nyújt, akár 12 százalékos kedvezményt is adva.
A biztosításközvetítő felhívja a figyelmet arra, hogy a díjemelkedés mértéke a különböző szegmensekben eltérő lehet. Egyes autósok akár 30 százalék feletti díjemelkedéssel is szembesülhetnek, míg mások enyhe díjcsökkenést tapasztalhatnak.
Forrás: MTI