Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe. Az igazgatási szünet időtartama alatt – a halaszthatatlan ügyek (haláleset bejelentése, tűzifa támogatás és rendkívüli települési támogatás igénylése, tartós élelmiszercsomag kiadása) intézésére és a zavartalan ügymenet biztosítása érdekében szervezett ügyeleti feladatellátáson túl - a Polgármesteri Hivatalban a személyes és a telefonos ügyfélfogadás is szünetel.
Az igazgatási szünet ideje alatt kizárólag a halaszthatatlan ügyek intézésére az ügyeleti ügyfélfogadás rendje a következő:
Anyakönyvi ügyekben (haláleset bejelentése)
- 2023. december 27. (szerda) 12.00-16.00 óra között (telefonszám: 66/886-645),
- 2023. december 28. (csütörtök) 8.00-12.00 óra között (telefonszám: 66/886-644),
- 2023. december 29. (péntek) 8.00-12.00 óra között (telefonszám: 66/886-646).
Szociális ügyekben (tűzifa-támogatás és rendkívüli települési támogatás igénylése, tartós élelmiszercsomag kiadása):
- 2023. december 27. (szerda) 8.00-12.00 óra között,
- 2023. december 28. (csütörtök) 8.00-12.00 óra között,
- 2023. december 29. (péntek) 8.00-12.00 óra között.
Az ügyeleti ügyfélfogadásra a halálesetek bejelentése vonatkozásában a Szent István tér 7. szám alatt, míg a szociális támogatások vonatkozásában a Szabadság tér 11-17. szám alatt kerül sor.
Dr. Bacsa Vendel, jegyző