Igazgatási szünet lesz december végén a békéscsabai polgármesteri hivatalban

2023. december 20. 10:10 | behir.hu

Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése 288/2023. (XI. 9.) közgyűlési határozatában foglaltak szerint 2023. december 27-e és 2024. január 1. napja közötti időtartamra Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában igazgatási szünet lesz.

Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe. Az igazgatási szünet időtartama alatt – a halaszthatatlan ügyek (haláleset bejelentése, tűzifa támogatás és rendkívüli települési támogatás igénylése, tartós élelmiszercsomag kiadása) intézésére és a zavartalan ügymenet biztosítása érdekében szervezett ügyeleti feladatellátáson túl - a Polgármesteri Hivatalban a személyes és a telefonos ügyfélfogadás is szünetel.

Az igazgatási szünet ideje alatt kizárólag a halaszthatatlan ügyek intézésére az ügyeleti ügyfélfogadás rendje a következő:

Anyakönyvi ügyekben (haláleset bejelentése)

  • 2023. december 27. (szerda) 12.00-16.00 óra között (telefonszám: 66/886-645),
  • 2023. december 28. (csütörtök)   8.00-12.00 óra között (telefonszám: 66/886-644),
  • 2023. december 29. (péntek) 8.00-12.00 óra között (telefonszám: 66/886-646).

Szociális ügyekben (tűzifa-támogatás és rendkívüli települési támogatás igénylése, tartós élelmiszercsomag kiadása):

  • 2023. december 27. (szerda)  8.00-12.00 óra között,
  • 2023. december 28. (csütörtök) 8.00-12.00 óra között,
  • 2023. december 29. (péntek)  8.00-12.00 óra között.

Az ügyeleti ügyfélfogadásra a halálesetek bejelentése vonatkozásában a Szent István tér 7. szám alatt, míg a szociális támogatások vonatkozásában a Szabadság tér 11-17. szám alatt kerül sor.

Dr. Bacsa Vendel, jegyző

További programok »

Önkormányzati hírek

FEL