Ügyintézés a polgármesteri hivatalban
December 22-től január 6-ig a polgármesteri hivatal zárva tart, az ügyfélfogadás szünetel. Az igazgatási szünet ideje alatt munkanapokon, 8.00 és 12.00 óra között ügyeleti rendben intézhetők a következő ügyek:
➣ születési és halotti anyakönyvezés,
➣ köztemetés,
➣ létfenntartást veszélyeztető rendkívüli élethelyzetből adódó szociális ügyek.
A polgármesteri hivatal ügyeletet tartó kollégái a központi telefonszámon (+36 66 526 800) vagy a központi e-mail címen (gyulaph@gyula.hu) érhetők el az ügyelet időtartama alatt.
További részletek: http://gyula.hu/igazgatasi_szunet
Ügyintézés a Békés Megyei Kormányhivatla Gyulai Járási Hivatalában
A Békés Megyei Kormányhivatal Gyulai Járási Hivatalának osztályai a 2022. december 22-től 2023. január 6-ig tartó igazgatási szünet alatt az alábbiak szerint működnek. A kormányablak, a hatósági és gyámügyi osztály, illetve a foglalkoztatási osztály zárva tart.
A népegészségügyi osztályon a halottakkal kapcsolatos ügyekben (hamvasztás, sírnyitás, halott külföldre szállítása) lehetséges rendkívüli ügyintézés, elsősorban a temetkezési szolgáltatókon keresztül elektronikus úton, kivételes esetben személyesen 2022. december 28-án és 2023. január 4-én 8.00-tól 12.00-ig Gyulán, a Munkácsy Mihály u. 2. sz. alatt.
Családvédelmi tanácsadás kizárólag a +36 30 625 8627 telefonszámon előzetesen egyeztetett időpontban történik, helyszíne: Dr. Réthy Pál Kórház, Békéscsaba, Gyulai út 18.
Az élelmiszerlánc-biztonsági és állategészségügyi osztály a szakmai irányítók által meghatározott halaszthatatlan közfeladatokat és hatósági ellenőrzéseket végzi el.
A sürgős, személyes ügyintézést igénylő esetekben felkereshető legközelebbi kormányablak: Vasútállomás, Békéscsaba, Andrássy út 58.
Nyitvatartás:
- 2022. december 22., 8.00–15.30
- 2022. december 27–29., 8.00–16.00
- 2023. január 2–5., 8.00–16.00
A kérelmek elektronikus úton bármikor benyújthatók, melyek feldolgozására az igazgatási szünet után, 2023. január 9-től kerül sor.