A szolgáltató megkéri felhasználóit, hogy a tömeges megbetegedést okozó járvány megelőzése érdekében a személyes megjelenés helyett telefonon, írásban vagy az ALFÖLDVÍZ Zrt. honlapján elérhető ügyintézési lehetőségek valamelyikén vegyék fel a társasággal a kapcsolatot.
Fogyasztóik az ügyintézésekkel kapcsolatban a társaság weboldalán, az alfoldviz.hu-n az ügyfélszolgálat menüpontban is tájékozódhatnak, illetve a felhasználó változás bejelentésről bővebb információt szintén a honlapra kattintva érhetnek el – áll a közleményben.
Amennyiben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok elektronikus formátumban történő eljuttatása nem lehetséges, úgy azok elhelyezésére a divízióközpontok (Békéscsaba, Szabolcs u. 36, Orosháza, Fürdő u. 1, Gyomaendrőd, Fő u. 83.) bejáratánál található, „ALFÖLDVÍZ Zrt. Dokumentumok” felirattal ellátott gyűjtőládában van lehetőség. A gyűjtőládát naponta ürítik, a beérkezett dokumentumok feldolgozása folyamatos – írják a tájékoztatóban.
A mellékvízmérők időszakos cseréjének végzése, valamint a bekötési és mellékvízmérők leolvasása átmenetileg szintén szünetel, melyről bővebb tájékoztatást a felhasználók részére az elkövetkezendő időszakban fognak adni.
A díjtartozás miatti korlátozásokat a járvány miatt hirdetett veszélyhelyzet okán felfüggesztik.
Továbbá felhívják ügyfeleik figyelmét, hogy a postai sorbanállás helyett válasszák a számlák internetes, bankkártyás fizetéssel történő kiegyenlítését, melyről bővebb információt szintén honlapjukon olvashatnak - közlli a szolgáltató a tájékoztatóban.
Telefonos elérhetőségek:
Ügyfélszolgálat: 06/80/922-334
Hibabejelentés: 06/80/922-333
E-mail-es elérhetőségek:
ugyfel@alfoldviz.hu
muszakihiba@alfoldviz.hu
Postai elérhetőség:
5600 Békéscsaba, Dobozi út 5.