A vásárlók 85 százaléka él az akciókkal egy friss kutatás szerint

2023. január 7. 09:41 | behir.hu

A vásárlók 85 százaléka szokott élni az akciós lehetőségekkel a Provident Pénzügyi Zrt. friss reprezentatív kutatása szerint.

Az MTI-hez pénteken elküldött közlemény szerint a válaszadók 58 százaléka ugyanakkor idén már akciósan sem tervez vásárlást; több mint a 60 százalékuk ezt azzal magyarázta, hogy már mindent megvett, amit akart.

A kutatásban részt vevők csaknem 74 százaléka nem viszi vissza a megvásárolt, de nem használt, gyakorlatilag ki sem bontott terméket, mert nincs rá ideje, vagy szerinte úgy sem vennék vissza.

A közleményben kiemelték azt is, hogy a fogyasztók elkezdtek változtatni vásárlási szokásaikon, inkább az olcsó termékeket választják és jobban figyelnek az akciós termékekre, de még mindig nagyon alacsony a tudatosság ezen a téren.

Forrás: MTI

További programok »

Gazdaság

Nagy cégek több mint 200 állást kínálnak a Henkel dolgozóinak

Korábban több ízben jutott információ hírportálunkhoz, hogy a tervek szerint év végén bezáró körösladányi Henkel állásbörzét szervez dolgozóinak, melyet belső körökben „példaértékű összefogásnak” neveznek. Számos információ kavargott a közbeszédben is, ezért kérdéseket intéztünk a céghez. A válaszokban sok információt megerősítettek és sok újat is adtak a történésekhez.
10:32
FEL