A Békéscsabai Baptista Általános Iskolába látogattak el a városvédők

Kedden délután újabb intézménybe látogattak el a Békéscsabai Városépítő és Városszépítő Egyesület tagjai. A társaság nagy hangsúlyt fektet a nevezetes épületekre, így a megyeszékhely iskoláira is. A célállomás ezúttal a Békéscsabai Baptista Általános Iskola volt.

A Békéscsabai Városépítő és Városszépítő Egyesület elnökségi tagja kiemelte rendkívül kedvelt esemény az iskolalátogatási programjuk, amire nagy örömmel jelentkeznek a szervezet tagjai. 

– Az egyesületünknek több irányú tevéknysége van. Az egyik a szabadegyetemek megtartása, a város történelmével kapcsolatos események illetve a város nevezetes épületei is kiemelt szerepet kapnak a programjainkban. A tanintézmények közül eddig a zenei általános iskolában, a Petőfi Utcai Általános Iskolában, a Közgében, a Vízműben és az evangélikus gimnáziumban, továbbá a Kazinczy, valamint az Esély központban jártunk. Jövőre is folytatjuk az iskolajárást, akkor az Andrássy-t a szlovák iskolát, a nyomdaiparit, valamint a Gál Ferenc Egyetemet látogatjuk meg – mondta el Szeleczki Erzsébet.

A kép forrása: Békéscsabai Városvédő és Városszépítő Egyesület

 

Kedden a Békéscsabai Baptista Általános Iskolába látogattak el a megjelent érdeklődők, ahol az intézmény igazgatója, Molnár Szilvia köszöntötte őket. Ezután Kiss Béla építészmérnök, az egyesület elnökségi tagja tartott előadást az iskoláról, melynek a 70-es években ő maga is diákja volt. 

Beszámolója utána az intézményvezető is kitért az iskola történetiségére, illetve a jelenkor kihívásaira. Mint mondta, az intézmény erőssége a látszólagos gyengeségeiben rejlik. 

– Jelenleg ötvenöt tanulónk van, első osztályt nem tudtunk idén indítani. De éppen a kis létszámnak köszönhetően még nagyobb hangsúlyt tudunk fektetni az egyéni tehetséggondozásra, a diferrenciák kezelésére. Az a célunk, hogy minél több diákunknak nyújtsunk segítséget abban, amiben a legjobbak, hogy ezáltal a szülők bizalmát is elnyerjük – fogalmazott Molnár Szilvia. 

További programok »

FEL