Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős, határozatlan idejű közszolgálati jogviszony. A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata és a Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlésének 32/2018. (XII. 20.) számú, Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában dolgozók közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről szóló rendelete az irányadók
Ellátandó főbb munkaköri feladatok:
Útüzemeltetői feladatok
Önkormányzati tulajdonban lévő utak, hidak, járdák, kerékpárutak, földutak, burkolatának, jelzőlámpás csomópontok fenntartása – kapcsolattartás külső vállalkozókkal, közútkezelői feladatok (közút lezárása, forgalomkorlátozások véleményezése, a közlekedés résztvevői számára a biztonságos közlekedés kialakítása, közutak forgalmi rendjének kialakítása, felülvizsgálata) adatszolgáltatások készítése, a közutak műszaki, minőségi, forgalmi, baleseti és a forgalmi rendet meghatározó jelzéseit tartalmazó nyilvántartások vezetése, kapcsolattartás, tájékoztatás lakossági ügyeknél.
Beruházások, felújítások lebonyolítása
Önkormányzati tulajdonban lévő utak, hidak, járdák, kerékpárutak, jelzőlámpás csomópontok, játszóterek, sportpályák, utcabútorok, berendezési tárgyak, utcanév-táblák felújításának lebonyolítása (pályáztatás, ajánlatkérés), lakossági útépítési igények összegyűjtése, lakossági társulások szervezése, kapcsolattartás, tájékoztatás lakossági ügyeknél.
Pályázati feltételek:
- Cselekvőképesség, büntetlen előélet, magyar állampolgárság,
- Felsőoktatásban szerzett építész-, építőmérnök szakmacsoportokba tartozó (mélyépítő, közlekedés-építő, vízgazdálkodási mérnök) szakképzettség, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és műszaki szakképesítés,
- Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- felsőoktatásban szerzett építész-, építőmérnök végzettség,
- kivitelezésben és/vagy közigazgatásban és/vagy tervezésben szerzett tapasztalat
Benyújtandó iratok, igazolások:
A 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján készített fényképes, szakmai önéletrajz, iskolai végzettséget, képzettséget tanúsító okiratok másolata.
Nyilatkozatok: pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, továbbá a 2007. évi CLII. törvény szerinti vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja.
A pályázat benyújtásának feltételei:
Postai úton, a pályázatnak Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala részére történő megküldésével (5600 Békéscsaba, Szent István tér 7.). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: városüzemeltetési ügyintéző.
Személyesen: Dr. Komán-Bíró Ágnes osztályvezető, Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, 5600 Békéscsaba, Szent István tér 7., 110. sz. iroda.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. július 24.
A részletes pályázati kiírás közzétételének helye: www.kozigallas.gov.hu, bekescsaba.hu. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Komán-Bíró Ágnes osztályvezető nyújt a 66/523-814-es telefonszámon.