A jegyzői utasítás értelmében egy irodában egyszerre csak egy ügyfél tartózkodhat, kivéve azokat az eseteket, amikor csak együttesen lehet ügyet intézni (pl. házasságkötéssel kapcsolatos ügyintézés). Ügyfélfogadási időn kívül az ügyintézés nem lehetséges.
Március 16-ától az alábbi ügyfélfogadási rend lép életbe a városházán:
Hétfő: 13.00 – 16.00 óráig
Kedd: 8.00 – 12.00 óráig
Szerda: az ügyfélfogadás szünetel
Csütörtök: 13.00 – 16.00 óráig
Péntek: 8.00 – 12.00 óráig
A hivatal kéri az ügyfeleket, hogy ügyeik intézése során – amelyekben az lehetséges – részesítsék előnyben a telefonon, e-mailben, az ASP rendszerben vagy E-papír szolgáltatáson történő ügyintézést. Az ügyleírásokat a www.gyula.hu honlapon megtalálják.
Felhívják a figyelmet arra, hogy a rendezvények tartására bérbe vehető helyiségek tekintetében létszámkorlátozást vezettek be, erről az ügyintéző nyújt tájékoztatást.
– Intézkedéseink célja ügyfeleink és munkavállalóink egészségének védelme, a szolgáltatásaink fenntarthatóságának biztosítása. Kérjük ügyfeleink megértését, türelmét, és kérjük, hogy hivatalunkat kizárólag indokolt esetben keressék fel – olvasható a jegyző határozata Gyula Város Önkomrányzatának közösségi oldalán.