Novemberről decemberre megduplázódott a nézőszám az eSzínház előadásain. December végén számos zártkörű eSzínház-előadást tartottak, amelyeket nagyvállalatok vásároltak meg kompletten. Az eSzínház jókor és sikeresen startolt, szeptembertől a járványügyi korlátozások novemberi bevezetéséig több mint tízezer jegyet adtak el. A VG beszámolója alapján a virtuális nézőteret tartósan meg lehet tölteni, az online elérhető kulturális csemegékre nemcsak a pandémia miatti korlátozások idején van igény.
Az eSzínház vezetője, Légrádi Gergely trendfordulóról beszélt, miután bebizonyosodott, amellett, hogy a földrajzi korlátokat lehet leküzdeni a modern technika segítségével, az audiovizuális tartalmakat elsősorban okoseszközön fogyasztó fiatalokat is meg lehet így szólítani. A digitalizáció és az internet révén sikerült elérni a klasszikus színházakból nagyon hiányzó 15–25 éveseket.
Tege Antal, a Békéscsabai Jókai Színház színművésze elmondta, hogy érthető a virtuális nézőterek telítettsége, hiszen az előadást bármikor és bárhol meg lehet nézni. Hozzátette, hogy bár jó lehetőségnek tartja, hogy a játékuk "beköltözhetett" az online világba, a személyes színházlátogatás nem pótolható.