Rendeletben is megerősítették a januári báremeléseket

2021. december 16. 10:19 | behir.hu

A kormány további adócsökkentéseket tervez.

– Januártól 200 ezer forintora emelkedik a minimálbér és 260 ezer forintra emelkedik a garantált bérminimum. Tovább nő az ápolók, az orvosok, a szociális, a bölcsődei, kulturális, rendvédelmi dolgozók és a pedagógusok bére is – jelent meg a Magyar Közlönyben.

A rendelet szerint a közfoglalkoztatási bér 85 ezer forintról 100 ezer forintra nő, a kormány pedig a béremelések érdekében adócsökkentésekkel segíti a vállalkozásokat.

Forrás: Magyar Közlöny

További programok »

Itthon

Ahol Ónodi Henrietta tornázott: a városvédők a Torna Clubban jártak

Létezik Békéscsabán egy hely, ahol a gerenda nem egyszerűen egy keskeny tornaszer, hanem egy darabka sporttörténelem. Ahol egykor Ónodi Henrietta készült a világ meghódítására, és ahol ma is gyerekek tucatjai próbálják elsajátítani a tornasport minden csínját-bínját. Ide látogattak el a Békéscsabai Városvédő és Városszépítő Egyesület tagjai kedd délután, akik ezúttal a Torna Club Békéscsaba életébe pillanthattak bele.
17:04
FEL