Öt napig korlátozottan tudnak ügyeket intézni a Vodafone ügyfelei

2021. július 12. 09:33 | behir.hu

Július 24-28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért ebben az időszakban több értékesítési és ügyintézési folyamat csak korlátozottan érhető el – közölte a vállalat az MTI-vel hétfőn.

– A fejlesztés és a technikai átállás az online és offline ügyintézési platformokat érinti, viszont az alapvető, tehát a mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV-szolgáltatásokat nem – áll a közleményben. Mint írták, ebben az időszakban a MyVodafone applikáció sem fog működni, ennek következtében a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás is átmenetileg szünetel.

A cég közölte: az ügyfelek előfizetéseiken ebben az időszakban nem tudnak módosítani, így díjcsomag váltásra és készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) sem lesz lehetőség. Az esedékes mobil szolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni, mobilfizetésre nem lesz lehetőség.

– A tervezett fejlesztés kezdetéről és végéről a szolgáltató több alkalommal, SMS-ben és e-mail-ben értesíti ügyfeleit. A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata, valamint üzletei a rendszer átállás ideje alatt is nyitva vannak, üzemelnek – közölték.

Az ügyintézési szünet mintegy 3 millió ügyfelet érint.

Forrás: MTI

További programok »

FEL