Magyarországon elsőként az Autócentrum Szabó Csoport indította el online márkakereskedését. Személyre szabott módon, a kívánt specifikációkat figyelembe véve választhatjuk ki a számunkra megfelelő járművet. Vásárlás előtt lehetőség van a márkaszalonban megnézni a járművet és tesztvezetésre is van mód.
– Sokkal ár-érzékenyebbé vált a piac a járvány hatására, melynek következtében a fogyasztók a pénzmegtakarítás felé irányulnak. Ezek hatására egyre inkább teret hódít az online autóvásárlás is – mondta Bohon Ákos, a cégcsoport értékesítési igazgatója.
A vásárlásról menetéről elmondta, hogy az onlineauto.hu webáruházban szűrők alapján a vevők kiválaszthatják a jármű legfontosabb adatait: a gyártmányát, modelljét, kivitelét, és szűrhetnek a minimális és maximális vételi árra is.
Tordai István, a SportVerda műsorvezetője szerint Magyarországon is népszerűvé válhat az online autóvásárlás. Elmondta, hogy televíziós műsorában a tesztvezetésekről szóló beszámolói alapján is sokan vásároltak autót.
De most már ehhez ki sem kell tenni a lábát a vásárlónak. Az összes papírmunkát elintézik és házhoz szállítják az autót.
Forrás: MTI