A cég ráadásul olyan termelési eljárást alkalmaz, ami védi a természetet, és az ökovászonnak és ökovelúrnak keresztelt anyagai félig PET-palackokból készülnek.
A vállalat becslései szerint az emberek együttesen1 millió műanyag palackot vásároltak minden egyes percben 2017-ben.És bár a műanyag használata számos előnnyel jár, a vállalatok és az emberek egyre inkább ráeszmélnek ennek az életmódnak a káros hatására.
A Vivobarefoot, mint a közelmúltban sok vállalat, egyre nagyobb felelősséget vállal a környezetért –a cég szerint mindaddig, amíg a magas minőség megmarad, miközben az árak alacsonyak, a fogyasztók örömmel térnek át a fenntartható termékekre.
A PET műanyag ráadásul hajlékony, erős és rugalmas is.
A Vivobarefoot cipő – csakúgy, mint a legtöbb mezítlábas termék – azon az elgondoláson alapul, hogy egy széles, ám minimalista cipő lehetővé teszi, hogy a láb úgy működjön, ahogy kell. A láb izmai ennek köszönhetően sokkal természetesebben mozognak, ráadásul mind az egyensúly, mind a pontosság is fokozottabbá válik.
A cég szerint az emberi láb egy biomechanikus mestermű, ami sokkal több mindennel tud megbirkózni, mint ahogy mostanában hisszük.
Az új, műanyagból készült lábbelik rendkívül széles skálán mozognak: sportcipő, utcai cipők, és sícipők is. Az újrahasznosított cipők ára 90 és 190 dollár (24 ezer és 52 ezer forint) között található.
Forrás: Origo