Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése 299/2022. (XI. 4.) közgy. határozatában foglaltak szerint Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában 2022 december 27. napjától 2022. december 30. napjáig igazgatási szünetet rendelt el. Az igazgatási szünet esetleges hosszabbításáról 2022. december 15. napjáig születik döntés.
Az igazgatási szünet alatt – a halaszthatatlan ügyek (halálesetek bejelentése, tűzifa támogatás és rendkívüli települési támogatás igénylése) intézésére és a zavartalan ügymenet biztosítása érdekében szervezett ügyeleti feladatellátáson túl – a Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás szünetel. Az igazgatási szünet ideje alatt kizárólag a halaszthatatlan ügyek (halálesetek bejelentése, tűzifa támogatás és rendkívüli települési támogatás igénylése) intézésére az ügyeleti ügyfélfogadás rendje a következő:
2022. december 27. kedd: 9-12 óra között
2022. december 28. szerda: 13-16 óra között
2022. december 29. csütörtök: 9-12 óra között
2022. december 30. péntek: 9-12 óra között.
Az ügyeleti ügyfélfogadásra a halálesetek bejelentése vonatkozásában a Békéscsaba, Szent István tér 7. szám alatt, míg a szociális támogatások vonatkozásában a Szabadság tér 11-17. szám alatt kerül sor.
Forrás: Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala