DAREH: A jövő év elején sem a megszokott rend szerint zajlik az ügyfélfogadás

2020. december 22. 17:31 | behir.hu

Az ügyfélszolgálaton kizárólag előzetes időpontfoglalással fogadják az ügyfeleket, de postán, elektronikus levélben is lehet ügyeket intézni.

A járványügyi helyzetre való tekintettel kérik a társaság ügyfeleit, hogy a személyes ügyintézés helyett az elektronikus formában, postai úton történő ügyintézést részesítsék előnyben!

E-mail: ugyfelszolgalat@grnkft.hu

Telefon: 66/447-150

Ügyfélkapcsolati pont helyszíne: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.

 

2021 januárjában, februárjában és márciusában is kizárólag csak előzetesen egyeztetett időpontfoglalással fogadják az ügyfeleket; január 1-jén és március 15-én az iroda zárva tart. 

Hétfő - 8:00 - 15:00

Kedd - zárva

Szerda - 8:00 - 15:00

Csütörtök - 7:00 - 19:00

Péntek - zárva
 

Ügyfélszolgálati időn kívül az alábbi központi elérhetőségeken várják a megkereséseket:

          Telefonon: +36/66/447-150

          E-mail-ben: ugyfelszolgalat@grnkft.hu

Személyesen vagy postai úton: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. (hétfő és szerda: 8:00-15:00 h, csütörtök: 7:00-19:00 h)

A hulladékszállítási információkról és ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.

FEL