A koronavírus-járvány nehézségek elé állította Európa és a világ gazdaságát egyaránt, ami a polgárok, és a vállalkozások megélhetésére is hatást gyakorolt. Egy orosházi fagylaltbár cukrásza a nehézségeken túl több fontos szempontot vesz figyelembe a szakmájában.
– Úgy gondolom, hogy a vendéglátás legfontosabb tényezője a vendég, és a vendég szeretete – fogalmazott Asztalos Nóra. Hozzátette, hogy az alázat mellett nagyon fontosnak tartja az állandó fejlesztést, tanulást.
Egy helyi étterem ügyvezetője elmondta, hogy a járvány első hulláma idején kialakítottak egy rendszert a vendégek felé, aminek köszönhetően átvészelték 2020-ban a tavaszi járványidőszakot. Hegyi Béla elmondása szerint fontos, hogy a kiépített bizalmat továbbra is ápolják a vendégek felé, és a házhozszállítás is repertoáron marad. Hozzátette, hogy felelősséggel tartozik mind a vendégek, mind a munkatársak felé.
Kurilla Olivér asztalos elmondta, hogy a bútorgyártásnak a lakosság kiszolgálása a célja, de végeznek közületi munkákat is. A kereskedőkkel is tartják a kapcsolatot. Megemlítette, hogy nyáron több kisegítő munkatárstól váltak meg, mivel a lakossági megrendeléseknek kellett nagy számban megfelelniük, ez pedig nagyfokú szakmai felkészültséget igényel. Ezért inkább az asztalosokra kellett fókuszálniuk 2020-ban. 2021-ben is nagy figyelmet kívánnak fordítani a lakossági megrendelésekre, illetve az asztalosaik továbbképzésére is.