A politika uralta az internetes kereséseket idén

2019. december 11. 18:36 | behir

A legtöbben az önkormányzati választásokra kerestek rá, a képzeletbeli dobogóra még Andy Vajna és a Norte-Dame került fel.

Ahogy tavaly, úgy idén is a politika uralta a magyar internetet: az önkormányzati választásokra kerestek rá legtöbben, derült ki a Google közleményéből – összegzi az idei listát a forbes.hu.

De népszerű téma volt az év elején elhunyt topmilliárdos filmbiztos Andy Vajna, a Csernobil című HBO-tévésorozat és a női kézilabda-világbajnokság is. Az összesített listán feltűnik még a tűzkárt szenvedett Notre-Dame, a Love Island című tévéműsor és a Berlini fal leomlása is.

 

Legnépszerűbb keresések:

  1. önkormányzati választás
  2. Andy Vajna
  3. Notre-Dame
  4. Love Island
  5. Cameron Boyce
  6. Exathlon
  7. Black Friday
  8. Csernobil (sorozat)
  9. Berlini fal leomlása
  10. európai parlamenti választás

A Google külön listába szedte a tévésorozatokat, sporteseményeket, mozifilmeket, fesztiválokat, könyveket, telefontípusokat, de még a diéták és a receptek is kaptak saját toplistát. Utóbbi szerint a magyarok kedvenc gasztrotémája a csirkemell.

A filmeket a különc képregénydráma Joker, a fesztiválokat a Strand Fesztivál, a könyveket a Trónok harca, a diétákat az űrhajós étrend, míg a telefonokat az iPhone 11 képviseli az egyéni listák csúcsán.

A Google immár 19 éve minden év végén nyilvánosságra hozza a keresőjében világszerte legfelkapottabb témák listáit. „Az év keresései” oldalon a magyar és globális listák mellett a felmérésben résztvevő valamennyi ország eredményei elérhetők.

Forrás: forbes.hu

További programok »

FEL