A nap sztorija – Helló ősz! – Élmények Békés megyében

A behir.hu tegnap már beszámolt a Magyar Turisztikai Ügynökség új, interaktív kampányáról, mely arra buzdít, hogy ne csak keressünk, hanem adjuk is tovább élményeinket. Céljuk a hazai utazóközönség bevonásával inspirációt adni a belföldi utazásokhoz, a négyévszakos Magyarország felfedezéséhez, ismert és kevésbé ismert tájak, hazai úticélok bebarangolásához, új élmények kereséséhez. Mivel térségünk szempontjából fontos ügyről van szó, ezért portálunk napi rovata is foglalkozik a kérdéssel és megnéztük, hogy mit mutat a térkép! Tartsanak velünk!

 

 

Az ügynökség egyik kommunikációs eszköze (youtube.com)

A közösségi média szerepe

Mindannyiunk életében egyre hangsúlyosabb szerepet kap az utazások során szerzett élményeink azonnali megosztása a közösségi médián keresztül. A közösségi oldalakon történő ajánlásokban rejlő lehetőségeket felismerve a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) új, interaktív, a magyar utazókat és a helyi közösségeket bevonó kampánnyal népszerűsíti a hazai úti célokat. A középpontban egy térkép alapú, online, élménymegosztó információs térrel, ahol bárki megoszthatja legkedvesebb helyeit, élményeit az egész országgal.

A belföldi kampány új szlogenje: Mondj egy jó helyet, találj egy még jobbat!

 

 

Mi is ajánlhatunk

Az MTÜ továbbra is ajánl hazai úticélokat és attrakciókat, de arra ösztönzi az embereket, hogy osszák meg a számukra kedves helyeket, ajánljanak kevésbé ismert, ám vonzó látnivalókat, élményeket. A cél a hazai turisztikai desztinációk újabb és újabb arcainak bemutatása, és a belföldi lakosság saját élményláncainak megalkotása és megosztása.

 

Az Almásy-kastély ősszel is gyönyörű (forrás: gyulakult.hu)

 

Az ügynökség a hellomagyarorszag.hu weboldalon egy okostelefonra is optimalizált, térkép alapú digitális felületet hozott létre, amelyen helyzetjelző pontok, úgynevezett PIN-ek jelölik a hazai látnivalókat, élménylehetőségeket.

Az oldal célja kettős: egyrészt utazási inspirációt nyújt azzal, hogy az MTÜ által ajánlott látnivalókat és azok rövid leírásait tartalmazza térképszerűen megjelenítve, ahol tippeket lehet keresni, felfedezésre váró helyeket és élményeket lehet találni. Másrészt pedig ez az a felület, amelyen keresztül az új kampány interaktívvá válik és bevonja a közönséget, minket, a magyar utazókat is.

Ide tölthet fel bárki olyan hazai látnivalót vagy élményt, amelyet másoknak is ajánlana. A térkép így folyamatosan bővülő, dinamikusan változó tartalmat kínál majd. A következő hetekben közéleti szereplők is csatlakoznak a kampányhoz, akiket arra kért fel az ügynökség, hogy ők is mutassák be saját, kedvenc magyarországi helyüket és a belföldi utazásaikhoz kapcsolódó emlékezetes élményüket. Az ő PIN-jeik is folyamatosan megjelennek majd az „élményradaron”.

 

 

Helló Ősz!

Az egyik gyulai hotel már kapcsolódott a programhoz (forrás: hungesthotels.hu)

A kampányban az MTÜ hagyományosan együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével. A csatlakozó partnerek „Helló Ősz!” néven speciális ajánlatokkal, kedvezményekkel várják a látogatókat.

Az ügynökség kiemelten népszerűsíti a csatlakozott partnereket weboldalán, hogy minél többen kapjanak kedvet az őszi programokhoz, kirándulásokhoz, belföldi kikapcsolódáshoz és utazáshoz.

A weboldalon, a térképen elérhető dinamikus tartalmakon túl részletes információk találhatóak a desztinációnként elérhető kulturális, természeti látnivalókról, valamint a gasztronómiához és borkultúrához kapcsolódó vonzerőkről, ezzel is további inspirációt nyújtva a belföldi utazásokhoz.

 

 

 

Békés megye a radaron

A behir.hu természetesen megnézte, hogy Békés megye rákerült-e az interaktív térképre. A válaszunk: igen. Gyula városa négy PIN-nel van jelen a térképen. Ezek az Almásy-kastély, a Várfürdő, a 100 éves cukrászda és a vár.

Az oldal néhány kiemelt úticélt is bemutat, köztük van Gyula és környéke. A bejegyzés részletesen bemutatja a fürdővárost, de ajánlja Békéscsaba meglátogatását is.

 

Békéscsabát és a csabai kolbászt is ajánlja az oldal (forrás: hungarikum.hu)

 

A bejegyzés bizonyítéka annak a kezdeményezésnek, mely a Gyula-Békéscsaba régiót kiemelt turisztikai célpontként mutatja be.

Mi, Békés megyeiek is javíthatunk térségünk térképes megjelenésén. A feladat egyszerű: most, a hét közepén döntsük el, hogy hova menjen a család, a baráti társaság kirándulni a környéken, majd osszuk meg élményeinket a hellomagyarorszag.hu oldalon. Hadd lássa ország-világ, hogy milyen gyönyörű helyek, milyen finom falatok és milyen barátságos emberek várják őket Békés megyében!

Megosztás:

Címke: ,