A Kreatív nyolcadik alkalommal rendezte meg a Pakk versenyt, melynek célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. A Békési Manufaktúra Single Barrel Whisky-je aranyat hozott el a versenyen,ebből az alkalomból Haász Dömötört, a márka kommunikációjáért felelős Rézangyal marketingvezetőjét kérdezte a Kreatív Online.
- Hogyan jött a csomagolás ötlete?
- Mint Magyarország első single barrel whisky-je, fontos volt, hogy az ilyen kuriózumra jellemző adatok számára legyen hely, például a hordó sorszáma, a palackszám, a hordóba kerülés és palackozás dátuma, nem is beszélve Békési Zoli bácsi aláírásáról.
- Mire figyeltek oda a design kialakításakor?
- A Békési Manufaktúra márkacsalád részeként ragaszkodtunk a tradicionális logóhoz, azonban olyan címkét szerettünk volna tervezni, amely első ránézésre elárulja, hogy mit rejt a palack - amely egyébként ugyanaz a palack, amelybe a Rézangyal Fűszeres Meggy likőrjét is palackozzuk. A Békési Manufaktúra márkacsalád kommunikációjáért is felelős Rézangyal Kft. előző marketingcsapata dolgozott a címkén. A döntések meghozatala előtt a sales csapat véleményét is ki szoktuk kérni, hiszen hozzájuk futnak be először a fogyasztói visszajelzések.
- Ki volt felelős a dizájn elkészítéséért?
Mind a cimke, mind a díszdoboz grafikai tervezését a cég akkori grafikusa, Kerekes Tamás csinálta.
- Van-e kiemelt célcsoportja a terméknek?
A célcsoport: Első sorban a whisky különlegességek szerelmeseit szerettük volna megfogni a termékkel. A Békési név ismert az igazi pálinkarajongók számára, így nekik is szerettünk volna megfelelni az új termékkel.