A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
A békéscsabai (5600 Békéscsaba, Kinizsi utca 1.), központi ügyfélszolgálat módosított nyitvatartása:
Hétfő 08.30 – 16.00
Kedd 08.30 – 12.00
Szerda 08.30 – 16.00
Csütörtök 08.30 – 12.00
Péntek 08.30 – 11.30
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a
sorban állást.
A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.
Forrás: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Békés Megyei Adó- és Vámigazgatósága