2017. május 30-án rendezték az Országos Városmarketing Díj díjátadó ünnepségét, ahol a Jövő Építők TDM Kh. Egyesülete Gyémánt az idei évben is Gyémánt Díjat szerzett. Az átadót Budapesten, a Telekom Székházában, a Krisztina körúton tartották, melyet idén harmadik alkalommal hirdették meg. A cím elnyerésére 26 város pályázott 76 különféle pályázattal, ezekből összesen 25 díjazott lett.
Pályázni különféle kategóriákban lehetett:
- Rendezvény-esemény kategória
- Külső kommunikációs megoldások tartalom kategóriaBelső kommunikációs megoldások és tartalom kategória
- Arculattervezés kategória
- Városfejlesztési projektek marketing programjai, kampányai
- Városmárka, városimázs építő nem-markeing teljesítmények, értékek - (Indirekt marketing)
- Kis költségvetésű integrált kampányok.
Orosháza-Gyopárosfürdő a Külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában nyert gyémánt díjat a nevezésével, mely projektet(egy gyógyszolgáltatásokat tartalmazó komplex webes tartalom) az Adana Online Kft.-vel közösen valósított meg. Az elmúlt két évben ezen pályázat kiírója a Magyar Marketing Szövetség már további két díjjal ismerte el munkánkat.
Fürdőnegyedünkben május 20-án hivatalosan is megkezdődött a szezon, hiszen parkfürdőnk ezen a napon nyitott, melyhez a kísérő szolgáltásaink is csatlakoztak. Csapatunk ezen alkalomból a 2016-os évet összefoglalván készített egy 4 évszakos imázsvideót is, melyet 3 országban promótálunk, ezzel is felhívva Gyopárosfürdőre a figyelmet.