Lezárult az ügyfélszolgálati rendszereket érintő átállás a Vodafonnál

2022. július 18. 17:46 | behir.hu

Június 11 és 16-a között informatikai átállást végzett a Vodafone Magyarország. A szolgáltató elmondta, hogy az ügyfelek ismét minden ügyintézési, értékesítési és egyéb érintett speciális szolgáltatást elérnek.

Már az új ügyfélkiszolgáló rendszert vehető igénybe, amely elérhető a szolgáltató weboldalán az önkiszolgáló felületen, valamint a MyVodafone applikációban. Az átállás eredményeképp a Vodafone Magyarország teljesen konvergens digitális szolgáltatóvá vált, ez volt Vodafone-UPC integráció utolsó lépése.

A Vodafone 21 országban üzemeltet mobil- és vezetékes hálózatot, Magyarországon több mint 3,8 millió ügyféllel rendelkezik. 

Forrás: MTI

További programok »

FEL