Megújult az Invitel online ügyfélszolgálata
Az Invitel évek óta kiemelt figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei elégedettségét helyezze szolgáltatásai középpontjába. Ezért több hónapos előkészítő munkálatok, elégedettségi felmérések és kutatások után megújította ügyfélszolgálati rendszerét, amelynek az eredményét már a felhasználók is láthatják és tapasztalhatják a szolgáltató weboldalán. Az új felület egy hónapja működik, azóta számos pozitív visszajelzés mellett, 25 százalékkal emelkedett a megvalósított kérések és az elintézett ügyek száma.
Az Invitel folyamatosan tanulmányozza az online ügyintézéssel kapcsolatos felhasználói szokásokat, ügyfelei észrevételeit, visszajelzéseit. Az elmúlt időszakban szerzett tapasztalatokra alapozva döntöttek a korábbi online ügyfélszolgálat megújítása mellett. Nem csak formájában és felépítésében, hanem a felhasználói funkciók tekintetében is megújult a rendszer.
„Fontos feladat volt számunkra az online ügyfélkiszolgáló rendszer megújítása, mert az elmúlt években nem csak a technikai lehetőségek, hanem ügyfeleink igényei is megváltoztak. Számunkra az ügyfél kényelme az első és ezt nem csak minőségi szolgáltatásaink kialakításakor, hanem az ügyintézésnél is szem előtt tartjuk. Személyesen az Invitel Pontokban és az Invitel Napokon fordulhatnak hozzánk ügyfeleink, de elérhetnek minket Telefonos Ügyfélszolgálatunkon, valamint e-mailben, chaten, Facebookon és a honlapunkon is” – mondta el Langsteiner Marianne, az Invitel Csoport lakossági és kisvállalati üzletágának vezetője.
Még egyszerűbb, gyorsabb ügyintézés
Egyszerű csomagváltás, hibabejelentés, kiegészítő szolgáltatások vásárlása, számlaegyenleg megtekintés, ügyfélszolgálati nyomtatványok online kitöltése és beküldése, elektronikus műsorújság, edukációs tartalmak elérése, valamint online időpontfoglalás azoknak, akik a számukra legmegfelelőbb időpontban szeretnék várakozásmentesen intézni ügyeiket az Invitel személyes ügyfélszolgálati irodáiban. Mindez csak pár példa arra, hogy mi mindenre használhatjuk a cég megújult online rendszerét.
Kiemelt ügyfélkezelés online és offline is
Az Invitel nem csak online, hanem a többi ügyfélszolgálati ponton is lépést tart a fejlődéssel. Az Invitel Pontokban dolgozó kollégák a hatékony ügyfélkezelés és problémamegoldás érdekében folyamatosan tréningeken és továbbképzéseken vesznek részt. A telefonon beérkező, üzemeltetéssel kapcsolatos bejelentések 65 százalékát pedig már a bejelentéssel egy időben, a telefonbeszélgetések alatt megoldják. Az október elején megújított online ügyfélszolgálat használatával az ügyfelek időkorlát nélkül intézhetik bejelentéseiket, ügyeiket.