Egy nap a vállalkozásodért – vállalkozói konferencia Békésen

2025. május 26. 15:00 | behir.hu

Egy nap a vállalkozásodért címmel tart hagyományteremtő szándékkal egész napos vállalkozói konferencia Békésen a Békés Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara, illetve a Békési Vállalkozók Klubja.

A május 27-ei rendezvényen szó esik arról, hogyan teszi tönkre magát az ember vállalkozóként úgy, hogy észre sem veszi, hogyan lehet a vállalkozókat felszabadítani, hogyan lehet megduplázni a profitot. A Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával a Vállalkozásfejlesztési projekt keretein belül megvalósuló program országosan elismert előadók fognak minderről beszélni. Az előadás térítésmentes, de regisztrációhoz kötött, amit itt tehet meg: https://bmkik.hu/egy-nap/

Mit érdemes tudni az előadókról?

– A 20 éves vállalkozói, és 10 éves önismereti utam során rájöttem, hogy a vállalkozói sikert, és a boldogságot úgy általában, 80%-ban az önismeretünk, a tudatosságunk határozza meg – mondta Gál Kristóf, akinek a fő profilja a vállalkozófejlesztés és a vállalkozói önismeret.  – Hiába építettem fel egy évi nettó 400 milliós árbevételű, 20+ fős szakértői céget, sosem tudtam igazán élvezni az életet, és boldognak lenni. Most abban segítek főleg vállalkozóknak, hogy az önismeretükön, tudatosságukon keresztül hogyan tudnak automatikusan ügyesebb és sikeresebb vállalkozókká, ugyanakkor elfogadóbb és szeretőbb társakká, a gyerekükhöz jobban kapcsolódni tudó szülőkké válni.

Biros Levente, az onlineMárkaboltok, az onlinePénztárca és a Szemléletváltó alapítója vidéki cukrászból lett 1997-ben vállalkozó, aki a 2008-as válságban egyszer már majdnem csődbe ment. 2009-ben a mínusz negyven millióból egy szemléletváltással felállt, és ma már egy többmilliárdos árbevételű etikus, pécsi székhelyű online cég, az Onlinemárkabolt Magyarország Kft. alapítója, kisebbségi tulajdonosa. Alapelve a „mindig többet adni" a munkatársaknak, vevőknek, partnereknek, családnak, az országnak. Munkáját, társadalmi szerepvállalását, 2018-ban az "Év vállalkozója" díjjal is elismerték.  Már nem vezeti a saját cégét, mert rá jött, hogy már ő a cége fejlődésnek a gátja. Egy közel 30 fős, rendkívül lelkes és összetartó csapat működteti a vállalkozást, új üzlettársával az élükön. Levente már csak évente 10 napot jár mogyoródi otthonából a pécsi székhelyű cégbe, amikor a vezetőivel átbeszélik az újításokat és az eredményeket, mert rá jött, hogy ő az innovációban a stratégiában tud a legtöbbet nyújtani a cégének. 

Felszabadult idejében társas vállalkozásokat alapít lelkes fiatalokkal, mely cégekben befektetőként, tanácsadóként, mentorként tevékenykedik csak.  Mostani életviteli gondolkodása: "Jól érzem magam, dolgozom, fejlődök és embereknek segítek". "Szemléletváltó" elnevezésű mentor programjában, saját hibáin, mostani gondolkodásmódján keresztül segít elakadt vállalkozóknak továbblépni a holtpontról. Víziója, példát mutatni a Magyar vállalkozóknak egy etikus, magánéletben is tartalmas, színes, gazdag, SZABAD vállalkozói élethez. 2021 szeptemberében "Mindig Többet ADNI" címmel jelent meg életrajzi könyve, melyben 52 szemléletváltó tanulságon keresztül, kendőzetlenül beszél és beszéltet rögös, kudarcoktól is gazdagított életútjáról. 

Weiser István marketingstratéga, író, webvizionista, a tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratéga, kreatív coach. A Webvízió Kft. a Mastermind Groups és a Weiser Consulting Kft. kreatív igazgatója. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval. 2007-ben vált ismertté weboldalra helyezhető online videókkal, sales videókkal és virtuális ügyfélszolgálatok fejlesztésével. Rendkívüli tapasztalatának, gyakorlati példáinak, közvetlen stílusának köszönhetően népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a Termékteremtés, ami azt jelenti, hogy hogyan lehet létrehozni olyan terméket vagy szolgáltatást, amit nem neked kell eladni, hanem a piac akarja azt megvenni. Ezenkívül mestere a vásárlói élményre, utánkövetésre épülő értékesítésnek. Több sikeres üzletvezetési könyv szerzője.


Az előadások után kerekasztal beszélgetés következik, amelynek témái:

  1. Mi a siker titka?
  2. A vállalkozásépítés folyamatában honnan tudod, hogy rossz az irány, vagy még idő kell ahhoz, hogy valami beinduljon? /Ami nem megy, azt nem kell erőltetni. Biztos? /
  3. Vidék kontra Budapest – Mi az, ami másképp működik? Mi a vidék hátránya? Mi a vidék előnye?
  4. Mi várható gazdaságilag a következő 1-2 évben?
  5. Honnan tudod, hogy homokszem került a gépezetbe? Mi van, hogyha te vagy az?
  6. A fejlődés mennyiben függ a stratégiától, a körülményekhez való alkalmazkodástól, vagy feljebb valótól (szakralitás)?

 

További programok »

FEL