PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzata által kiírt
2020. évi pályázatához
Civil szervezetek működési költségeinek
támogatására
A pályázati keretösszeg: 2.000.000,- Ft
A pályázat benyújtási határideje: 2020. július 3., péntek 15.00 óra
Támogatási időszak: 2020. július 1. – 2021. február 28.
Elszámolási határidő: 2021. február 28.
A pályázatok elbírálásának várható határideje: 2020. július 20.
A pályázók köre: Békéscsabán működő
- – az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény hatálya alá tartozó –civil szervezetek (egyesületek, alapítványok);
- egyéb önszerveződő közösségek, klubok,
amelyek tevékenységüket a városban fejtik ki és a lakosságot közvetlenül érintő programo(ka)t valósítanak meg.
Nem támogathatóak politikai pártok, szakszervezetek, illetve ezek szervezeti egységei.
Amennyiben jogi személyiséggel nem rendelkező (nem bejegyzett) közösség, klub pályázik, kizárólag jogi személyiséggel rendelkező pénzügyi lebonyolító szervezeten keresztül lehet pályázatot benyújtani.
A pályázat célja: a pályázók működési költségeinek támogatása.
Rendezvényre jelen pályázat keretében nem igényelhető támogatás!
Támogatás igényelhető az alábbi – 2020. július 1. napja és 2021. február 28. napja között felmerülő – működési költségekre:
- a szervezet székhelyeként, illetőleg telephelyeként megjelölt ingatlan bérleti díja,
- a szervezet székhelyeként, illetőleg telehelyeként megjelölt ingatlan közüzemi díjai (áramdíj, víz- és csatornadíj, gázdíj, hulladékszállítás díja),
- a szervezet a szervezet székhelyeként, illetőleg telehelyeként megjelölt ingatlan takarításával kapcsolatban felmerülő költségek (takarítási díj, tisztítószerek beszerzése),
- kommunikációs költségek (telefon- és internetszolgáltatás díja),
- postaköltség,
- bankszámlavezetés díja,
- papír, és író- és irodaszer beszerzése,
- a szervezet honlapjának fenntartásával kapcsolatos költségek (tárhely- és domainnév-szolgáltatás),
- könyvelésre, adótanácsadásra, jogi tanácsadásra szóló megbízási díjak,
- a szervezet alkalmazottjának bérköltségei,
- a szervezet állandó működését elősegítő tárgyi eszközök (irodagép, nyomtató, telefon stb.) beszerzése, illetőleg javítása.
Kizárólag az itt felsorolt költségekre igényelhető támogatás!
További információ kérhető Szabóné Ádám Erika bizottsági titkártól a 06-66/886-755 telefonszámon, illetve az adam@bekescsaba.hu e-mail címen.
Pályázati űrlapok a fenti címen is igényelhetők, illetve letölthetők a www.bekescsaba.hu/palyazatok/kké-bizottsag-palyazat oldalról.