A kezdeményezéshez eddig 11, jellemzően multinacionális vállalat csatlakozott. A vállalatok szeptember 24-én délután négy óra és éjfél között várják a potenciális munkavállalókat, akiknek bemutathatják a vállalkozást, "megmutathatják, milyen értékeket képviselnek, hogyan dolgoznak, és milyen jövőt nyújtanak a kollégáiknak".
A Cégek Éjszakája lehetőséget biztosít arra, hogy a vállalatok vonzó és eredeti módon mutassák be munkahelyi körülményeiket, fejlődési lehetőségeiket és a cégen belüli hangulatot. Kiváncsian várjuk, melyik magyar cégnél jelenik meg hangsúlyosan az employee branding és milyen formában tekinthetünk bele a cég életébe - olvasható a Cégek Éjszakájának közösségi oldalán.
A Cégek Éjszakája honlapon olvasható tájékoztatás szerint az esemény 2019. októberében Kolozsváron indult, 24 cég és több mint 1380 látogató részvételével.
Forrás: MTI