Július elsejével sokan bukták a telefonszámukat, néhányan viszont hiába tettek meg mindent, mégis elnémult a telefonjuk. Mit lehet tenni?
A feltöltőkártyás adategyeztetési kötelezettség régóta tény, viszont néhány esetben nem volt zökkenőmentes az eljárás, mert a szolgáltatók a sikeres adategyeztetés ellenére is kikapcsoltak több telefonszámot, ilyen azonban kevesebb mint száz esetben történt. Az érintett telekommunikációs cégek a távirati irodán keresztül jelezték, hogy ezeket a panaszokat kiemelten kezelik – írja a Magyar Idők.
A Telenor közölte, hogy június 30-án minden nem regisztrált SIM-kártyára egyedi azonosító kódot tartalmazó SMS-t küldött, amellyel az ügyfelek július 6-tól a cég honlapján köthetik meg újra a szerződésüket, de bármely Telenor-üzletben személyesen is megtehetik ezt. Augusztus 31-ig az új szerződéssel a korábbi feltöltőkártyás hívószám és a kártyán lévő egyenleg is visszaállítható. Ezután már csak a korábbi hívószámukat kaphatják vissza az ügyfelek, 2018. február 28-ig.